Η Gisele Bündchen, ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα στον κόσμο, ύστερα από τόσα χρόνια καριέρα γνωρίζει πολύ καλά πως ο αγώνας για να διατηρήσει κανείς αψεγάδιαστη τη γραμμή του ξεκινάει στην κουζίνα. Γι’ αυτό, με τον σύζυγό της, Τοm Brady, έχουν επιλέξει μια διατροφή για τους ίδιους αλλά και για τα παιδιά τους, πλούσια σε τροφές με υψηλή διατροφική αξία. Πρόσφατα, ο σεφ της οικογένειας, Alan Campbell, αποκάλυψε μάλιστα πολλά από τα διατροφικά μυστικά του διάσημου ζευγαριού στο περιοδικό EatThis! και μας άφησε άφωνους με τις τροφές που αποφεύγει σε καθημερινή βάση…

gisele7

gisele8

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το διάσημο ζευγάρι ακολουθεί μια διατροφή, η οποία βασίζεται κατά 80% στα φρέσκα λαχανικά. Το περίεργο όμως είναι πως δεν τρώνε όλα τα είδη λαχανικών. Πιο συγκεκριμένα, αποφεύγουν εκείνα που ανήκουν στην οικογένεια των στρυχνοειδών, όπως οι ντομάτες, τα μανιτάρια, οι πιπεριές και οι μελιτζάνες. Παρόλο που κανένας από τους δύο δεν είναι χορτοφάγος, αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ επιλέγουν πάντα αυστηρά βιολογικές τροφές. Ο σεφ χρησιμοποιεί συχνά ροζ αλάτι Ιμαλαΐων, ενώ για το μαγείρεμα προτιμά λάδι καρύδας, το οποίο έχει αποδειχθεί πως έχει πολλά ευεργετικά χαρακτηριστικά, ενώ δίνει ενέργεια στον οργανισμό πιο γρήγορα από το ελαιόλαδο ή οποιοδήποτε άλλο μαγειρικό λίπος.

gisele

Ελάχιστες φορές τρώνε κρέας, όπως κοτόπουλο, ενώ έχουν περιορίσει την κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε μόνο μία φορά τον μήνα. Προτιμούν το ψάρι, και κυρίως τον άγριο σολομό. Περιττό να πούμε πως το supermodel δεν τρώει ποτέ πρόχειρο φαγητό, τροφές που περιέχουν καφεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες και ζάχαρη. Και εμείς σε αυτό το σημείο την ίδια απορία με εσένα έχουμε: Και τι τρώνε τέλος πάντων; Λατρεύουν την κινόα, το καστανό ρύζι και το κεχρί, ενώ ένα από τα αγαπημένα γεύματα της οικογένειας είναι το σούσι με καρότο, αγγούρι και αβοκάντο.

Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά τι περίπου τρώει η οικογένεια κάθε μέρα…

Πρωινό
Ένα ποτήρι με ζεστό νερό και λεμόνι και smoothie με φρέσκα φρούτα και βότανα

Brunch
Φρέσκα φρούτα, αβγά, αβοκάντο, ψωμί χωρίς γλουτένη και βούτυρο καρύδας ή pancakes με βρώμη (μόνο τα Σαββατοκύριακα)

Μεσημεριανό
Κινόα με kale, μπρόκολο, γλυκοπατάτα, παντζάρι και αβοκάντο

Σνακς
Φρούτα, όπως ακτινίδια, φράουλες και μούρα του δάσους

Βραδινό
Σούπα με λαχανικά, όπως μπρόκολο και καρότο

Δείτε επίσης

Πώς διατηρεί η 48χρονη Τζένιφερ Άνιστον αυτό το κορμί;
Κι όμως η Bella Hadid τρώει τηγανητά κάθε μέρα!
Roz Purcell: Η Ιρλανδή food blogger – top model!

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr