Σου αρέσει η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική ή να ανακαλύπτεις νόστιμα στέκια και θέλεις να μοιράζεσαι με όλους τις γνώσεις και τις εμπειρίες σου; Με άλλα λόγια, έχεις ή σκέφτεσαι να δημιουργήσεις blog; Στην Κρήτη τρέχουν τον Μάρτιο δύο σεμινάρια, που θα σε βάλουν για τα καλά στο παιχνίδι και θα σου λύσουν κάθε απορία για τη γλώσσα των on line media.

Η γνωστή δημοσιογράφος – συγγραφέας Νανά Δαρειώτη και η food blogger – παρουσιάστρια Εύα Παρακεντάκη, μας μυούν στον κόσμο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας και όχι μόνο, μέσα από το σεμινάριο “Η καινούργια γλώσσα ενός νέου μέσου – Επικοινωνώντας και γράφοντας για γεύση στο Διαδίκτυο”, που πραγματοποιείται στις 20 και 21 Μαρτίου, στις εγκαταστάσεις του Culinary Studies Center, στην Αμμουδάρα Ηρακλείου.

parakentaki-anoigma1

Για τέσσερις ώρες, λοιπόν, (10:00-16:00) και για 2 μέρες, food bloggers, food writers και αρθρογράφοι, αλλά και chefs, pastry chefs, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και εστιατορίων και χρήστες-διαχειριστές σελίδων facebook, μαθαίνουν ό,τι χρειάζεται να ξέρει όποιος θέλει να γράφει για γεύση στο διαδίκτυο.

Θέλετε να πάρετε μια γεύση από αυτά που θα συζητηθούν; Η Εύα Παρακεντάκη μιλάει για το on line “savoir faire”, δίνει συμβουλές για τη διαχείριση τόσο των θετικών όσο και των αρνητικών σχολίων από τους followers, εξηγεί τι ισχύει για τα πνευματικά δικαιώματα στο διαδίκτυο και για τους τύπους χρηστών των social media. Επιπλέον, εισάγει τους παριστάμενους στο blogging, με το ξεκίνημα του δικού τους blog, δίνει tips για την ανεύρεση της πρώτης συνταγής και φωτογραφίας και για το πρώτο post, καθώς και για τα βασικά σημεία στησίματος για μια σελίδα του blog στο Facebook, αλλά και πώς προωθούνται γενικά τα posts στα social media.

Από την άλλη, η Νανά Δαρειώτη εξηγεί πως η επιλογή της θεματολογίας είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας, πώς μπορούμε να κάνουμε τη δική μας οπτική πιο ενδιαφέρουσα από τις άλλες και τι είναι αυτό που θα κάνει τον αναγνώστη να σκρολάρει ολόκληρο ένα κείμενο. Παράλληλα, δίνει πολύτιμες συμβουλές για την αποφυγή του copy paste και πώς θα διαχειριστεί κάποιος ξένα κείμενα, αλλά και πώς δημιουργείται η ψηφιακή “ταυτότητα” κάποιου. Την ίδια στιγμή, εξετάζεται πώς πρέπει να “μιλάει” κάποιος σε κάθε social media, καθώς και πώς πρέπει να διαχειρίζεται την “δημόσια” εικόνα του.

food-seminar

Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το θέμα good news / bad news ή αλλιώς ότι όλοι μπορούμε να γράψουμε δημόσια, αλλά δεν έχουμε όλοι αναγνώστες. Επίσης, όσοι ενδιαφέρονται να βάλουν και συνταγές στο blog τους, έχουν μέσα από αυτό το σεμινάριο την ευκαιρία να δουν πως πρέπει να δομείται μία συνταγή, με το εισαγωγικό της κείμενο και τις παρατηρήσεις ως ενιαίο σύνολο.

info
20-21 Μαρτίου, σεμινάριο “Η καινούργια γλώσσα ενός νέου μέσου – Επικοινωνώντας και γράφοντας για γεύση στο Διαδίκτυο”, Εγκαταστάσεις Culinary Studies Center Ελ Γκρέκο 47, Αμμουδάρα Γαζίου, Ηράκλειο Κρήτης. Ώρες διεξαγωγής: 10:00 – 16:00. Κόστος: 90€.
Περισσότερες πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος ΕΔΩ