Η κοινότητα της υψηλής κοσμηματοποιίας στις ΗΠΑ ενώνει τις δυνάμεις της για την online καμπάνια #Linked, με στόχο την κάλυψη των επισιτιστικών αναγκών νεαρών Αμερικανών, που πλήττονται από το κλείσιμο σχολείων και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Περίπου 22 εκατομμύρια παιδιά χαμηλού εισοδήματος από κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα εξαρτώνται από τα δωρεάν και μειωμένων τιμών γεύματα που λαμβάνουν στο σχολείο», σύμφωνα με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Share The Force», που υλοποιεί δράσεις για την καταπολέμηση της πείνας και της φτώχειας στον κόσμο. Η οργάνωση υλοποιεί το πρόγραμμα «No Kid Hungry» σε όλη τη χώρα, επικεντρωμένο στη σίτιση των παιδιών που έχουν ανάγκη. Επί του παρόντος υποστηρίζει το υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ στην παροχή «ευελιξίας στον τρόπο πρόσβασης των παιδιών στα γεύματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και έχει απευθυνθεί στο Κογκρέσο για να διασφαλιστεί ότι από το Συμπληρωματικό Πρόγραμμα Βοήθειας Σίτισης επωφελούνται ευάλωτες οικογένειες».

Περισσότεροι από 40 σχεδιαστές κοσμημάτων, από τη Νέα Υόρκη έως το Λος Άντζελες, συμμετέχουν στην καμπάνια για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση της πρωτοβουλίας, προσφέροντας μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις τους. Οι περισσότεροι συμμετέχοντες προσφέρουν τις πλήρεις συλλογές τους στο πλαίσιο της προσπάθειας που διαδίδεται μέσω των social media με το hashtag #Linked και την ετικέτα @nokidhungry.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:
Κορωνοϊός: 7 συμβουλές για το μαγείρεμα από τον ΕΟΔΥ

Βρετανία: Εστιατόρια κλείνουν με ιδιωτική πρωτοβουλία ελλείψει επίσημων μέτρων

Κορωνοϊός: Ξεκινά η παρασκευή αντισηπτικών από κατασχεμένο αλκοόλ