Η εταιρεία E-LA-WON, με αφορμή την απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης για την επιβολή χρήσης μη επαναγεμιζόμενων φιαλών με ελαιόλαδο στον κλάδο της εστίασης και την καθιέρωση συσκευασιών μιας χρήσης με επώνυμο προϊόν στα εστιατόρια, λανσάρει τα «Αρώματα του E-LA-WON σε συσκευασία κολόνιας».

Η πρώτη παρουσίαση της νέας συσκευασίας των 50ml πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Όλη η Ελλάδα σ’ ένα τραπέζι» με συντονιστή τον Κώστα Τσαούση και συμπράττοντες την Εθνική Τράπεζα και το IdeasLab-smart & Creative Econom και στη συνέχεια στο ΤΕΙ Αθήνας στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέες Τεχνολογίες και Marketing – Έξυπνη συσκευασία» με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Καθηγητή Σπυρίδωνα Νομικό, διευθυντή του Μεταπτυχιακού προγράμματος. Δεδομένης της εξαιρετικά προσεγμένης σειράς προϊόντων -από πλευράς ποιότητας και σχεδιασμού συσκευασίας- που η εταιρεία έχει παρουσιάσει την τελευταία τετραετία, η ένθερμη ανταπόκριση του κοινού στο νέο μέλος της «οικογένειας» της E-LA-WON ήταν αναμενόμενη.

Ήδη η εταιρεία έστειλε τα «Αρώματα του E-LA-WON σε συσκευασία κολόνιας» σε επιφανείς προσωπικότητες που σχετίζονται με την Ελλάδα όπως ο Τομ Χανκς και η Τζένιφερ Άνιστον, προκειμένου να επικοινωνήσει το ελληνικό ελαιόλαδο. Το προϊόν είναι συσκευασμένο σε μπουκαλάκι αρώματος, κάτι που πλαισιώνει εντυπωσιακά το premium περιεχόμενό του, ενώ ήδη μπορείτε να το εντοπίσετε στα ράφια επιλεγμένων delicatessen. Απευθύνεται σε εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας και πολυτελή ξενοδοχεία, ενώ είναι ιδανικό επιχειρηματικό δώρο αφού συσκευάζεται σε καλαίσθητο κουτί.

Το συγκεκριμένο προϊόν έρχεται να συμπληρώσει την οικογένεια των ποιοτικών προϊόντων της E-LA-WON, τα οποία επίσης διατίθενται σε ιδιαίτερα προσεγμένες συσκευασίες δώρου.

info

ΑΡΧΙΚΗ

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr