Στην εποχή των Kardashians και των Instagram models, καλώς ή κακώς, όλες θέλουμε έντονους, καλοσχημένους γλουτούς και αδύνατη μέση. Πώς μπορούμε όμως να πετύχουμε αυτές τις αναλογίες χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε photoshop στις φωτογραφίες μας ή να επισκεφθούμε πλαστικό χειρουργό; Μια κοπέλα μοιράστηκε με την ιστοσελίδα Delish την εμπειρία της και τα πραγματικά μυστικά που της χάρισαν τα αποτελέσματα που πάντα ήθελε.

gallery-1518640525-transformation-tuesday-2-14-gym3-1518545108

Η ρουτίνα γυμναστικής της
«Όταν ξεκινάς να γυμνάζεις τους γλουτούς σου, όλοι σού λένε ότι τα καθίσματα είναι το κλειδί», λέει η Cashawn Sims (@cookieeedough). «Ανακάλυψα όμως ότι χρειάζονται πολλές παραπάνω κινήσεις για να χτίσεις τους γλουτούς σου! Πάντα χρησιμοποιούσα μηχανήματα και βαράκια», συνέχισε. Σε συνέντευξή της αποκάλυψε ότι μεταξύ άλλων έκανε πολλές γέφυρες και καθίσματα σε συνδυασμό με μηχανήματα για τα πόδια και τους γλουτούς.

gallery-1518640421-transformation-tuesday-2-14-abs-1518544950

Η διατροφή της
«Έτρωγα σολομό σχεδόν κάθε μέρα, πατάτες, μπρόκολο και καστανό ρύζι. Παρόλο που ήταν υγιεινό φαγητό, έχασα τους κοιλιακούς μου γιατί έτρωγα πάρα πολύ», αποκάλυψε η κοπέλα. «Έτσι άρχισα να παίζω με τη διατροφή μου. Έκοψα το καστανό ρύζι τελείως, γιατί ενώ είναι καλός υδατάνθρακας, έβρισκα ότι ήμουν πρησμένη κάθε φορά που το έτρωγα. Τώρα τρώω γλυκοπατάτες και η ζωή μου έχει πραγματικά αλλάξει! Τις τρώω κάθε μέρα. Τρώω επίσης πολλή γαλοπούλα, γιατί είναι το πιο άπαχο κρέας, και πολλά λαχανάκια Βρυξελλών», συνέχισε. «Τρώω πολλά από τα ίδια πράγματα κάθε βδομάδα, αλλά αλλάζω πώς τα μαγειρεύω για να μην βαριέμαι. Έχω γρήγορο μεταβολισμό, οπότε φροντίζω να τρώω συχνά», είπε. Για σνακ λατρεύει τα καρότα και τα μήλα, ενώ τρώει και πολύ σπανάκι. Για να το κάνει πιο νόστιμο, αποκάλυψε πως προσθέτει μέλι και πιπέρι. Περίεργο tip αλλά σίγουρα θα το δοκιμάσουμε!

gallery-1518640237-transformation-tuesday-2-14-before-after2-1518543725

Το αποτέλεσμα
Το σώμα της άλλαξε τελείως, όπως μπορείς να δεις και εσύ! Εξαιτίας της γυμναστικής με βάρη πήρε 13 κιλά σε μύες και έτσι πλέον ζυγίζει 55-59 κιλά, ενώ οι γλουτοί της έχουν ανυψωθεί αισθητά με τη μεζούρα να δείχνει περίπου 30 εκ. όταν τούς μετρά. Το καλύτερο είναι ότι μέσα από τη θέλησή της να αποκτήσει πιο τονισμένους γλουτούς, κατάφερε να αγαπήσει το γυμναστήριο και να βρει εκεί το πάθος της. Έτσι αποφάσισε ότι ήθελε να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους σαν και αυτή που ταλαιπωρούνται με το βάρος και την εικόνα τους και έγινε personal trainer. Πλέον λατρεύει το σώμα της και πιστεύει ότι τα όποια ελαττώματά της είναι μέρος του εαυτού της.

gallery-1518640607-transformation-tuesday-2-14-peace-1518545146

Το νούμερο 1 tip της
«Μην τα παρατάς! Οι αλλαγές θέλουν χρόνο, οπότε μην είσαι αυστηρός με τον εαυτό σου εάν τα αποτελέσματα δεν έρχονται όσο γρήγορα θα ήθελες. Μην αποθαρρύνεσαι εάν φας πολλά ανθυγιεινά γεύματα. Πρόκειται για ένα ταξίδι, μέσα από το οποίο μαθαίνεις πώς να είσαι καλύτερος από αυτό που ήσουν αυτήν τη βδομάδα, την επόμενη».

Δείτε ακόμα:
Η διατροφή που χτίζει στρογγυλούς γλουτούς

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr