Τα ντόνατς και το τηγανητό κοτόπουλο είναι το δίχως άλλο δύο από τα αγαπημένα finger foods των νέων παγκοσμίως. Δεν μάς κάνει εντύπωση, λοιπόν, που οι millenials, οι οποίοι λατρεύουν οτιδήποτε το ανθυγιεινό και ινσταγκραμικό, ενθουσιάστηκαν με το νέο υβρίδιο φαγητού, τα donugs!

Πρόκειται για τον συνδυασμό τραγανού κοτόπουλου και ντόνατς, έτσι όπως τον συνέλαβαν οι ιδιοκτήτες μιας εταιρίας τροφίμων στη Μελβούρνη. Κάθε donug έχει την ίδια βάση: ένα παναρισμένο κοτόπουλο σε σχήμα ντόνατ. Στη συνέχεια, τα toppings ποικίλουν. Το πιο δημοφιλές, όμως, φαίνεται να είναι αυτό με την τυρένια μπεσαμέλ με μουστάρδα Dijon και μπούκοβο.

Η όλη ιδέα συλλήφθηκε στο παρά 5, όταν ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Crag Carrick, θέλησε να συμμετάσχει σε ένα φεστιβάλ κοτομπουκιάς. Σύμφωνα με το BBC, τα donugs ξεπούλησαν μέσα σε 6 ώρες, ενώ το ίδιο ακριβώς έγινε και στο δεύτερο φεστιβάλ, στο οποίο συμμετείχαν. Στη συνέχεια, το απολαυστικό υβρίδιο φαγητού, πλημμύρισε τα φεστιβάλ σε όλη τη χώρα, γνωρίζοντας τρελή επιτυχία.