Οι διατροφικές αλλεργίες, δυσανεξίες ή ιδιαίτερες προτιμήσεις μπορούν να εξελιχθούν για τους μάγειρες πραγματικός πονοκέφαλος, ειδικά όταν δεν υπάρχει σχετική ειδοποίηση από τους πελάτες των εστιατορίων ή ακόμα και όταν αυτοί… προσποιούνται. Όπως ακριβώς συνέβη και στην παρακάτω περίπτωση όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν για τον πελάτη όπως περίμενε.

Μια από τις βασικότερες ερωτήσεις που κάνει το προσωπικό των εστιατορίων σε κρατήσεις ή πριν την παραγγελία είναι αν ο πελάτης έχει συγκεκριμένες διατροφικές προτιμήσεις, δυσανεξία ή αλλεργίες. Όταν η απάντηση είναι θετική προφανώς αυτό μπορεί να αλλάξει τη ροή της κουζίνας ωστόσο, με την ανάλογη οργάνωση, αυτό είναι θέμα που διευθετείται χωρίς επιπτώσεις στους χρόνους πραγματοποίησης των παραγγελιών. Υπάρχουν βέβαια κάποιοι που χάριν εντυπωσιασμού ή απλά για να δυσκολέψουν τη ζωή του προσωπικού- πράγμα πραγματικά σαδιστικό- δχωρίς να έχουν κάποιο θέμα, απλά προσποιούνται. Αυτό ακριβώς έκανε και ένας νεαρός πελάτης σε εστιατόριο, που όπως ο ίδιος γράφει στην πλατφόρμα reddit δεν του βγήκε σε καλό-και ουσιαστικά πήρε το μάθημά του- αφού ενώ ήταν απόλυτα υγιής κατέληξε στα επείγοντα περιστατικά νοσοκομείου πληρώνοντας 500 δολάρια.

Ο 25χρονος, θέλοντας να εντυπωσιάσει την κοπέλα που συνόδευε, προσποιήθηκε ότι είχε σοβαρής μορφής αλλεργία στο κρεμμύδι με το σκεπτικό ότι με αυτόν τον τρόπο θα του έφτιαχναν φρέσκο γουακαμόλε. Είχε ακούσει ότι αν παραγγείλει τηγανητές πατάτες χωρίς αλάτι -ή κάτι ανάλογο τέλος πάντων- θα του σέρβιραν την παραγγελία του πιο φρέσκια απ’ ότι σε άλλους πελάτες οπότε είπε να δοκιμάσει κάτι ανάλογο με το γουακαμόλε. Ενημέρωσε τη σερβιτόρα για την υποτιθέμενη αλλεργία ωστόσο, παρέλειψε να ενημερώσει με τη σειρά της τον σεφ. Αποτέλεσμα; Από το γεύμα του δεν αφαιρέθηκε το κρεμμύδι και ξεκίνησε να τρώει. «Όταν σερβιρίστηκε το πιάτο μου, έφαγα 2-3 μπουκιές και ξαφνικά η σερβιτόρα ήρθε στο τραπέζι πανικόβλητη λέγοντάς μου ότι το φαγητό περιέχει κρεμμύδια. Νόμιζε ότι ήταν λάθος της-αν η αλλεργία ήταν πραγματική, όντως θα ήταν- που δεν ενημέρωσε τους σεφ. Δεν ήξερα πώς να αντιδράσω οπότε απλά, έφτυσα το φαγητό στο πιάτο μου. Στη συνέχεια ήρθε και ο προϊστάμενός της ο οποίος ρωτώντας τι συνέβη και του εξήγησα», λέει ο George Costanza (με αυτό το όνομα δημοσίευσε το κείμενο στην πλατφόρμα). Ο manager του εστιατορίου απολογήθηκε για το περιστατικό και τον ρώτησε αν πρέπει να καλέσει ασθενοφόρο. Δε δεχόταν αρνητική απάντηση και τον μετέφερε ο ίδιος στο νοσοκομείο ώστε να βεβαιωθεί ότι είναι εντάξει. Ο νεαρός-αν και υγιέστατος- αναγκάστηκε να πληρώσει 500 δολάρια σε έξοδα νοσηλείας και αυτό γιατί «απλά» προσποιήθηκε ότι ήταν αλλεργικός. «Είπα στη φίλη μου τι συνέβη και μου απάντησε ότι είμαι ανόητος (το είπε διαφορετικά αλλά δεν το διαβιβάζουμε γιατί θα λογοκριθούμε). Έμαθα το μάθημά μου και σίγουρα δεν πρόκειται να επαναλάβω κάτι τέτοιο», έγραψε ο νεαρός.