Η ώρα του ύπνου μπορεί να είναι δύσκολη, όσον αφορά τα παιδιά. Συχνά, λίγο πριν βάλουμε τα αγγελούδια μας στο κρεβάτι, πεινούν και ζητούν να φάνε είτε γιατί όντως το χρειάζονται, είτε γιατί θέλουν να παρατείνουν την προκαθορισμένη ώρα ύπνου. Ένα σνακ πριν τον ύπνο, μπορεί να τα βοηθήσει να χαλαρώσουν και να αποκοιμηθούν πιο εύκολα.

Πώς να το οργανώσουμε
Δίνουμε στα παιδιά δύο υγιεινές επιλογές και τους εξηγούμε ότι είναι προαιρετικό, γιατί δεν τρώμε όταν δεν πεινάμε.

Βεβαιωνόμαστε ότι τα παιδιά τρώνε σωστά στο βραδινό τραπέζι και φροντίζουμε να έχουμε κάτι που αρέσει στα παιδιά μας ακόμα έστω και αν είναι απλώς ένα συνοδευτικό όπως ρύζι ή φρούτο. Αποφεύγουμε τα «διασκεδαστικά» φαγητά όπως μπάρες δημητρικών και προτιμάμε πιο «βαρετά» όπως μπανάνα ή γάλα.

Εστιάζουμε σε χαλαρωτικά, εύπεπτα τρόφιμα πριν τον ύπνο. Τα λιπαρά ή τηγανητά φαγητά μπορεί προκαλέσουν δυσπεψία και φούσκωμα. Τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες ή σε πρωτεΐνες βοηθούν το σώμα να χαλαρώσει.

Ιδέες για σνακ
* Κράκερ ολικής αλέσεως με κίτρινο τυράκι
* Γιαούρτι με μια κουταλιά μαρμελάδα
* Καροτάκια και χούμους
* Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο και φέτες φράουλας
* Smoothie με γάλα, παγωμένη μπανάνα και λίγες σταγόνες βανίλιας
* Πλιγούρι βρώμης με σμέουρα και λίγο μέλι
* Αυγό βραστό
* Τυρί κότατζ με φρούτα, όπως μούρα

 

Διαβάστε ακόμα:

Αλμυρά σνακ με φίλους στο μπαλκόνι

Δεν φαντάζεστε ποιο τρόφιμο έχει περισσότερο ασβέστιο από το γάλα!

Πώς να κρατάς φρέσκο το ψωμί