Το γιαούρτι πέρα από αγαπημένο μας υλικό στην κουζίνα είναι και πολύ θρεπτικό περιέχει ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Υλικά/ Θερμίδες: 280 kcal

1 μπανάνα σε φέτες ή όποιο φρούτο προτιμάτε
1 φλιτζάνι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
⅛ κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
2 κουταλιές της σούπας granola
1 κουταλιά της σούπας μείγμα ξηρών καρπών

Εκτέλεση:
Βάζουμε το γιαούρτι, το μέλι και το εκχύλισμα βανίλιας σε ένα μικρό μπολ και ανακατεύουμε καλά Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και απελαύνουμε μπολ με φρέσκα φρούτα,  ξηρούς καρπούς,

Το άρθρο της εβδομάδας