Τις χειμωνιάτικες ημέρες μία κούπα με ζεστό τσάι και μέλι είναι ό,τι πρέπει για να μας ζεστάνει. Το μέλι μπορεί να προστεθεί σε αφεψήματα, αλλά και σε άλλα ροφήματα (όπως τα smoothie), ενώ χρησιμοποιείται και ως συστατικό σε γλυκά, σαλάτες αλλά και φαγητά. Με λίγα λόγια το μέλι ταιριάζει με όλα και επιπλέον, έχει πολύ υψηλή θρεπτική αξία. Το μόνο ελάττωμά του; Ο τρόπος που κολλάει στα κουζινικά σκεύη και δεν φεύγει εύκολα.
Όμως, υπάρχει ένας πανεύκολος τρόπος ώστε να «γλιστρά» από το κουτάλι εύκολα, δίχως να αφήνει πίσω του υπολείμματα.

Ο πιο απλός τρόπος ώστε να μην κολλήσει είναι να αλείψετε την επιφάνεια με μία λιπαρή ουσία. Μπορείτε να ψεκάσετε το κουτάλι με λίγο λάδι ή βούτυρο, όπως ακριβώς κάνετε και στα ταψιά πριν το ψήσιμο, να το σκουπίσετε καλά με λίγο χαρτί κουζίνας και στη συνέχεια να βάλετε την ποσότητα του μελιού που επιθυμείτε. Θα δείτε πως θα «γλιστρήσει» πανεύκολα και χωρίς να αφήσει ίχνη πίσω του.
Το tip μάς έρχεται από την Ειρήνη που διατηρεί το Instagram account Paxxi και σίγουρα είναι ένα από τα πιο πρακτικά tip για την κουζίνα. Το ίδιο κόλπο ισχύει και για άλλα παχύρευστα υγρά, όπως είναι το σιρόπι.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PAXXI (@paxxigr)

Το μέλι είναι μια φυσική υπερτροφή
Το μέλι, όπως είπαμε και παραπάνω, ταιριάζει σχεδόν με τα πάντα. Ως προσθήκη σε τσάι ή χαμομήλι για τις κρύες νύχτες του χειμώνα, ως γευστικό σνακ μαζί με γιαούρτι και ξηρούς καρπούς, ως συστατικό σε γλυκά και αλμυρά, αλλά ακόμα και ως σως σε σαλάτες. Όμως, έχει και θεραπευτική χρήση καθώς μπορεί να μειώσει τον έντονο βήχα και να «μαλακώσει» τον λαιμό.

Αποτελείται κυρίως από υδατάνθρακες και συμπεριλαμβάνει βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη C, μέταλλα αλλά και ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, κάλιο, σίδηρος και νάτριο. Λόγω αυτής της πληθώρας των συστατικών, το μέλι έχει αντιοξειδωτικές, αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις αλλά και επουλωτικές ιδιότητες, καθιστώντας το μία φυσική υπερτρορφή.

Το άρθρο της εβδομάδας