Sponsored Content 

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι ένας θεσμός που καθιερώθηκε για πρώτη φορά το 1972, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κόσμου σε ζητήματα που αφορούν τον πλανήτη. Πλέον, πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ, αναλογιζόμαστε το πώς θα προσανατολίσουμε τη ζωή και την καθημερινότητά μας σε ενέργειες φιλικές προς τον περιβάλλον. Έχοντας πλέον ξεκινήσει να βιώνουμε τις αρνητικές συνέπειες της κλιματικής κρίσης, όλοι μας επιθυμούμε να βρίσκουμε λύσεις που να ελαχιστοποιούν τη σπατάλη ενέργειας και τροφίμων. Το φετινό μήνυμα του εορτασμού ήταν «Νικήστε την πλαστική ρύπανση». Πώς γίνεται πραγματικότητα αυτό; Αν ο καθένας μας, τόσο ατομικά, όσο και συλλογικά, μειώσουμε το πλαστικό από τις ζωές μας, δεδομένου ότι αποτελεί ένα υλικό ιδιαίτερα επιβλαβές για τη θαλάσσια πανίδα ενώ παράλληλα επιφέρει κλιματική αστάθεια.

Και επειδή τα ψώνια στο σουπερμάρκετ είναι μια απαραίτητη -τακτική- καταναλωτική ενέργεια για να ικανοποιήσουμε τις βασικές μας ανάγκες για επιβίωση, θέλουμε να επιλέγουμε εταιρείες που να σέβονται τις αρχές της βιωσιμότητας. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το κατάστημα τροφίμων, που επιλέγουμε για τις αγορές μας, ακολουθεί την τάση της εποχής για λύσεις που καταπολεμούν την κλιματική κρίση ενώ παράλληλα εργάζεται συνεχώς προς νέες ιδέες και καινοτομίες προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Τα My market και τα METRO Cash & Carry με ευαισθησία σε φλέγοντα ζητήματα της προστασίας του περιβάλλοντος και με σημαντική εταιρική υπευθυνότητα, εφαρμόζουν εδώ και χρόνια σημαντικές ενέργειες για τη μείωση του πλαστικού και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, επανασχεδιάζει τις συσκευασίες των Private Label προϊόντων της, ώστε να μειώσει σε μεγάλο βαθμό την περιεκτικότητά τους σε πλαστικό. Παράλληλα, πολύ σπουδαία κίνηση, τόσο για το περιβαλλοντικό όσο και για το κοινωνικό τους έργο, είναι ότι την περσινή χρονιά,  σε συνεργασία με το Μπορούμε και την Τράπεζα Τροφίμων, δώρισαν 106 τόνους τροφίμων σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη, συμβάλλοντας έτσι δραστικά στην αντιμετώπιση της σπατάλης τροφίμων.

Πέρα από τη zero waste φιλοσοφία της εταιρείας, υπάρχει ειδική μέριμνα για τις αρχές της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας. Το 2022, σε ένα μόνο έτος, κατάφερε να ανακυκλώσει περίπου 3.500 τόνους χαρτιού, 178 τόνους πλαστικού, 146 τόνους ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, 47 τόνους μετάλλων, 18 τόνους ελαίων, 7 τόνους μπαταριών, 9 τόνους υφασμάτων και ενδυμάτων και 159 κιλά αποτσίγαρων.

Επιπλέον, στα όσα κάνει η εταιρεία, έρχονται να προστεθούν και συνέργειες με προμηθευτές, με τους οποίους μοιράζεται κοινό όραμα και αξίες ως προς την προστασία του περιβάλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο και αρκετά συχνά, ενώνει τις δυνάμεις της και υλοποιεί εθελοντικές δράσεις καθαρισμού αλσών, ακτών, υποθαλάσσιες και ανακύκλωσης, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.

Με γνώμονα τη συγκεκριμένη φιλοσοφία, η οποία υλοποιείται σταθερά εδώ και 8 χρόνια, η METRO συνεχίζει τις ενέργειές της φροντίζοντας για ένα καλύτερο αύριο, ενώ παράλληλα μυεί τους συνεργάτες, τους ανθρώπους και τους πελάτες της που την εμπιστεύονται προς αυτήν την κατεύθυνση.

Άλλωστε, ο πλανήτης, μας χρειάζεται όλους σε αυτή την προσπάθεια, ώστε να γίνει βιώσιμος.