Σίγουρα έχετε υπόψη σας τα αυτοκόλλητα νικοτίνης, που βοηθούν όσους προσπαθούν να κόψουν το κάπνισμα. Τώρα, ένας καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης μας συστήνει τα αυτοκόλλητα με άρωμα μπέικον, για όσους θέλουν να κόψουν το κρέας.

Το αυτοκόλλητο, που δημιούργησε ο καθηγητής πειραματικής ψυχολογίας Charles Spence σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής φυτικών τροφών Strong Roots, απευθύνεται σε όσους έχουν στόχο να υιοθετήσουν μια διατροφή που θα βασίζεται σε φυτικές τροφές (vegetarians και vegans, δηλαδή). Στόχος τους είναι, να τους βοηθάει να καταπολεμήσουν τη λιγούρα τους για κρέας. Ο Spence ειδικεύεται στην αισθητηριακή αντίληψη και πώς το μυαλό συνδέεται με την όραση και την οσμή.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

If you know me, you’ll probably know I’m not the best cook. You’ll probably also know how much I love eating meat. But I’m making an effort to cut-down and eat more healthier this year. That’s why I’ve partnered with frozen, plant-based brand @strongrootsuk who have created a fantastic way to help – the world’s first “Meat Patch”. It’s got scratch ‘n’ sniff technology to help with the cravings. Now I can have quick and easy meat-free meals, packed full of flavour and great ingredients to give me the energy I need for work-outs, whenever I want! Head to strongroots.com/uk/ for more info” #ad

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tommy TNT Fury (@tommytntfury) στις

Το αυτοκόλλητο με άρωμα μπέικον λειτουργεί ως εξής: το κολλάει κάποιος στο μπράτσο του (όπως γίνεται και με το αυτοκόλλητο νικοτίνης) και κάθε φορά που το ξύνει, αυτό παράγει μια μυρωδιά παρόμοια με το ψημένο μπέικον. Όπως εξήγησε ο Charles Spence στον Independent, με αυτό τον τρόπο μπορεί να φανταστεί ότι τρώει μπέικον, κάτι που θεωρητικά θα ικανοποιήσει την όρεξη του για κρέας.

«Έρευνες δείχνουν ότι η μυρωδιά μπορεί να μειώσει τις λιγούρες», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι η οσμή συνδέεται με τη γεύση και συνεπώς, όταν βιώνει κάποιος συναισθήματα που σχετίζονται με το φαγητό, όπως το άρωμα του μπέικον, μπορεί να τον κάνει να φαντάζεται ότι τρώει αυτό το φαγητό.

Το προϊόν έχει ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζεται στη Βρετανία και οι δημιουργοί του ελπίζουν ότι σύντομα θα διατίθεται σε μεγαλύτερο κοινό. Για την προώθηση του πάλι, έχει χρησιμοποιηθεί ο πυγμάχος και πρώην συμμετέχων του βρετανικού ριάλιτι Love Island, Tommy Fury, που έχει κάνει κάποια posts στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, δηλώνοντας ότι το χρησιμοποίησε τον Ιανουάριο, όταν προσπαθούσε να κόψει το κρέας για ένα μήνα.

Δείτε επίσης:
Κι όμως, αυτή η μπριζόλα δεν είναι κρέας!

Είναι ο αρακάς το νέο κρέας;

Έρχεται το κρέας από αέρα!