Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ήθελε να εκμεταλλευτεί εμπορικά έναν από τους δημοφιλέστερους όρους που κυκλοφορεί αυτήν την εποχή, το «Taco Tuesday», ωστόσο δεν τα κατάφερε.

Ο ίδιος το τελευταίο διάστημα ανεβάζει συνεχώς stories με το διάσημο μεξικάνικο έδεσμα προχωρώντας μάλιστα και σε αίτηση σε αρμόδια επιτροπή, ώστε να κάνει εμπορική εκμετάλλευση του όρου.

Ο λόγος, για τον οποίο η επιτροπή αυτή είπε «όχι» στον ΛεΜπρόν, ήταν ότι το «Taco Tuesday» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται από το μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου για να εκφράσει την αγάπη του για τη συγκεκριμένη συνήθεια.

Συνεπώς, ισχύει για την πλειοψηφία και δεν έγινε μόδα από έναν. Εξάλλου, και πριν από τα stories του ΛεΜπρόν υπήρχαν πολλά άλλα που παρουσίαζαν τη νέα συνήθεια που κάνει πάταγο.

Έτσι, λοιπόν, το «Taco Tuesday» θα αποτελεί για αυτόν μόνο απόλαυση και τίποτα άλλο.

Τι εστί, όμως «Taco Tuesday» ;
Το «Taco Tuesday» θεωρείται κάτι σαν έθιμο σε πολλές πόλεις των ΗΠΑ, όπου την τιμητική τους έχουν τα tacos ή σε μερικές περιπτώσεις τα μεξικάνικα πιάτα που συνήθως σερβίρονται σε μια τορτίγια τις νύχτες της Τρίτης.
Το «Taco Tuesday» θα μπορούσε να παρομοιαστεί με το «Happy Hour», καθώς τα εστιατόρια συνήθως διαθέτουν ειδικές προσφορές.

Oι celebrities φαίνεται μάλιστα να απολαμβάνουν πολύ το «taco Tuesday», καθώς κατακλύζουν με φωτογραφίες το Instagram, ενώ για το ΛεΜπρόν υπάρχoυν και ξεχωριστά hashtags.

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr