Σε ποιον δεν έχει τύχει να φτιάχνει μια συνταγή και στα μισά να διαπιστώσει ότι κάποιο υλικό του λείπει; Η λύση βέβαια, δεν είναι να πετάξεις αυτό που φτιάχνεις, αλλά να ψάξεις να βρεις με τι μπορείς να το αντικαταστήσεις.

Μπορεί να μην υπάρχουν υποκατάστατα για όλα τα υλικά, αλλά για πολλά από αυτά, που μάλιστα χρησιμοποιούμε συχνά στην μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, υπάρχει λύση. Η Κρίσι Τέιγκεν δε, η πιο διάσημη foodie των social media, ανέβασε πρόσφατα στο γαστρονομικό της site και μία πολύ χρήσιμη λίστα με εύκολα υποκατάστατα υλικών. Όπως αναφέρει και η ίδια, «το να είσαι δημιουργικός στην κουζίνα δεν είναι μόνο διασκεδαστικό, είναι και απαραίτητο. Έχουν υπάρξει τόσες φορές που λαχταράω κάτι, αλλά δεν έχω όλα τα υλικά για να το φτιάξω. Και δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ μόλις επιθυμήσω κάτι πρέπει να το φάω». Έτσι, έχει βρει ότι τα παρακάτω τρικ λειτουργούν.

Η πλήρης λίστα της Κρίσι Τέιγκεν με υποκατάστατα υλικών:

Ζαχαροπλαστική
* 1 κουτ. γλυκού μαγειρική σόδα = 1 κουτ. σούπας μπέικιν πάουντερ
* 1 φλιτζάνι βουτυρόγαλα = 1 φλιτζάνι γιαούρτι ή 1 φλιτζάνι γάλα πλήρες + 1 κουτ. σούπας ξίδι ή λεμόνι
* Άμυλο καλαμποκιού = αλεύρι, αραρούτι, άμυλο πατάτας, ταπιόκα
* 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη = 1 φλιτζάνι κρυσταλλική ζάχαρη + 1 κουτ. σούπας μελάσσα ή ½ φλιτζάνι μαύρη ζάχαρη + ½ φλιτζάνι κρυσταλλική ζάχαρη
* Σοκολάτα γάλακτος σε σταγόνες = Ψιλοκομμένη σοκολάτα γάλακτος
* Εκχύλισμα βανίλιας = Bourbon ή ρούμι

Καρυκεύματα και μπαχαρικά
* Τσίλι σε σκόνη = Μία πρέζα καυτερή sauce + ρίγανη + πάπρικα + κύμινο
* Κανέλα = Μοσχοκάρυδο
* Κύμινο = Τσίλι σε σκόνη
* Μουστάρδα = Horseradish σε σκόνη, μουστάρδα σε σκόνη, wasabi σε σκόνη
* Wasabi = Horseradish sauce

Γαλακτοκομικά
* Βούτυρο = Λάδι καρύδας
* Γάλα ζωικό = Γάλα βρώμης, γάλα αμυγδάλου, γάλα σόγιας, γάλα κάσιους
* Παρμεζάνα = Πεκορίνο
* Sour cream = Γιαούρτι
* 1 φλιτζάνη γάλα πλήρες = 1 φλιτζάνι γάλα άπαχο ή με λίγα λιπαρά + 2 κουτ. σούπας βούτυρο λιωμένο

Λάδια
* Ελαιόλαδο = Λάδι αβοκάντο ή σταφυλέλαιο
* Canola Oil = Ηλιέλαιο, αραβοσιτέλαιο

Συνοδευτικά
* Κινέζικη μουστάρδα = Μουστάρδα Dijon
* ¼ φλιτζανιού κέτσαπ = 2 κουτ. σούπας ντοματοπελτέ + 2 κουτ, γλυκού μηλόξιδο + 2 κουτ. γλυκού ζάχαρη κρυσταλλική + 2 κουτ. γλυκού νερό
* Μαγιονέζα = Γιαούρτι ή λιωμένο αβοκάντο
* Ταχίνι = 2 κουτ. γλυκού φυστικοβούτυρο + 1 κουτ. γλυκού σησαμέλαιο

Δείτε επίσης:
Με τι να αντικαταστήσεις τα αβγά στις συνταγές για να γίνουν νηστίσιμες/vegan

Ακουαφάμπα: Η φυτική τροφή που αντικαθιστά τα ασπράδια του αβγού

Πάρε «Master» στην κουζίνα πριν πατήσεις τα 30

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr