Μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς τάσεις στο χώρο των ποτών τα τελευταία χρόνια είναι το rose σε αλουμινένια κουτάκια, σαν του αναψυκτικού δηλαδή.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Francis Ford Coppola Winery (@coppolawine) στις

Για να πούμε την αλήθεια, στην Αμερική κυκλοφορούν αρκετά χρόνια, αλλά εμείς τα γνωρίσαμε τελευταία, κυρίως χάρη στα social media όπου πλέον βρίσκουμε χιλιάδες φωτογραφίες από αυτά τα ιδιαίτερα αλουμινένια κουτάκια. Χάρη σε αυτή την τάση ανακαλύψαμε και ότι οι οινοποιοί ανά τον κόσμο, με αφορμή το παιχνιδιάρικο στυλ που έχουν αυτές οι συσκευασίες, έχουν ξεφύγει πολύ και από τα κλασικά είδη κρασιού -κόκκινο, λευκό, ροζέ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Crafters Union Wines Australia (@craftersunionwines) on


Για την ακρίβεια, μπορεί να κυκλοφορεί σε δεκάδες διαφορετικές γεύσεις, όπως αφρώδες με γεύση φράουλα, με λεμόνι, εξωτικά φρούτα και άλλα πολλά και κυρίως instagrammable, ενώ αν και έχουμε βρει ακόμη και ποικιλία Sauvignon Blanc την πρωτιά φαίνεται να έχουν τα ροζέ. Σαν να λέμε, είναι η ιδανική επιλογή για τους Millennials.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Rosé All Day (@rose_all_day) στις

Πέρα από το οπτικό κομμάτι, η επιλογή αυτής της συσκευασίας έχει και πρακτικούς λόγους, μιας και ενδείκνυται για περιπάτους, camping, συναυλίες κ.α., όπου είναι πιο εύκολο κάποιος να ανοίξει ένα αλουμινένιο κουτάκι παρά μία φιάλη. Συν ότι έτσι έχεις ένα ατομικό ποτό στο χέρι και δεν χρειάζεται να σερβιριστεί σε ποτήρια. Στα μεγάλα ατού και ότι αποθηκεύεται πιο εύκολα σε σχέση με τις φιάλες, δεν απαιτεί ειδικό κελάρι ή ψυγείο και φυσικά παγώνει πιο εύκολα και γρήγορα.