Η νέα καμπάνια των Lidl εστιάζει στην ποιότητα των προϊόντων, που κάθε μέρα φέρνουν στο τραπέζι μας, με ήρωες τους Έλληνες παραγωγούς και καταναλωτές.

Με σλόγκαν «αξίζει και φαίνεται», το νέο διαφημιστικό τιμά όλους αυτούς που ξέρουν να παράγουν το καλύτερο προϊόν, αλλά και αυτούς που ξέρουν να το απολαμβάνουν παρέα με τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Μια ταινία που δείχνει την αληθινή Ελλάδα: τα χωράφια, τις φάρμες, τις θάλασσές μας, αλλά και τα εργαστήρια, τους φούρνους, τα τυροκομεία μας.

4

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται και με θεματικές ταινίες πάνω στις βασικές κατηγορίες προϊόντων της Lidl: φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρέας και πουλερικά, ψάρια και θαλασσινά, αρτοσκευάσματα. Σε αυτές τις ταινίες, δημιουργείται ένας ιδιότυπος διάλογος ανάμεσα στον καταναλωτή και τον παραγωγό που ξέρει ότι το καλό προϊόν αξίζει και φαίνεται, και μπορεί να το αποδείξει με στοιχεία.

6

Για να γίνουν όλα αυτά, δούλεψαν μήνες με δημιουργική αντίληψη και μεράκι πολλοί συντελεστές: Οι άνθρωποι του τομέα Marketing της Lidl Hellas με τους συνεργάτες της διαφημιστικής εταιρείας The Newtons Laboratory που είχαν την ιδέα, οι άνθρωποι της Stefi Lynx Productions, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαφείρης, ο διευθυντής φωτογραφίας Θωμάς Βαρβίας και ο συνθέτης Νίκος Πορτοκάλογλου για το αυθεντικό μουσικό θέμα.

Τα γυρίσματα έγιναν σε διαφορετικές περιοχές στη Βόρεια Ελλάδα και διήρκεσαν συνολικά 10 μέρες.

1edited