Ένας πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων, ενώ είχε πάρει μόνο μία μπίρα κόστους 7 δολαρίων.

Ο άνδρας μπήκε στο μαγαζί «Nighttown» πριν λίγες μέρες στο Κλίβελαντ, παρήγγειλε μια μπίρα και όταν τελείωσε το ποτό του ζήτησε τον λογαριασμό. Οπως ανέφερε ο ιδιοκτήτης, ο πελάτης του ευχήθηκε καλή συνέχεια και του άφησε 3.000 δολάρια ως φιλοδώρημα για να τα μοιραστούν οι εργαζόμενοι. Tο μαγαζί θα έκλεινε οικειοθελώς λόγω Covid-19 και οι εργαζ.ομενοι μόλις αντιλήφθηκαν την γενναιόδωρη κίνηση του πελάτη, τον ευχαρίστησαν και του είπαν ότι τον περιμένουν μόλις ανοίξουν ξανά. Ο ιδιοκτήτης, για ευνόητους λόγους, δεν αποκάλυψε το όνομα του πελάτη τονίζοντας ότι ο ίδιος και το προσωπικό του ήταν «ευγνώμονες για αυτήν την απίστευτα ευγενική και υπέροχη χειρονομία».

Δείτε επίσης

Άγριο ξύλο με… γουόκ μεταξύ ντελιβερά και υπαλλήλου κουζίνας εστιατορίου

Κορωνοϊός: Εστιατόριο με αστέρι Michelin σερβίρει τα πιάτα του σε λούνα παρκ

Kορωνοϊός: Η ρατσιστική αφίσα σε εστιατόριο της Στοκχόλμης, που προκάλεσε αντιδράσεις

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr