Μπορεί ο καθένας από εμάς να κόβει από την καθημερινότητα του διάφορες απολαύσεις λόγω οικονομικής κρίσης, ωστόσο, όπως φαίνεται και από την τελευταία έκδοση της κλαδικής μελέτης «Τυροκομικά Προϊόντα» της ICAP, η κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.

kritika-turia_ANOIGMA

Σύμφωνα με την Κωνσταντίνα Καλούδη, Consultant Κλαδικών Μελετών της ICAP, από το 2013 και μετά η εγχώρια κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων ακολουθεί ανοδική πορεία, σημειώνοντας ποσοστό αύξησης 4,3% το 2013/2012 και 2,6% το 2014/2013. Επιπλέον, για το 2015 εκτιμάται ότι η κατανάλωση αυξήθηκε κατά περίπου 2% σε σχέση με το 2014, ενώ με τις ισχύουσες συνθήκες η κατανάλωση για το 2016 θα καταγράψει ανάλογο ρυθμό αύξησης.

gravieres_16757632

Όσον αφορά στις επιλογές μας πάλι, οι περισσότεροι επιλέγουμε ελληνικά τυριά -με τα λευκά τυριά όπως η φέτα να έχουν το πλεονέκτημα-, χωρίς όμως να απορρίπτουμε και τελείως τα εισαγόμενα, με το ποσοστό τους να φτάνει στο 33%-35%. Την ίδια στιγμή βέβαια, αύξηση παρουσιάζουν και οι ποσότητες εξαγωγής τυροκομικών προϊόντων τα τελευταία χρόνια, με το ποσοστό εξαγωγικής επίδοσης να κυμαίνεται περίπου στο 21% τη διετία 2014-2015.

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr