Με δύο νέους κωδικούς γάλακτος, ένα πλήρες και ένα ελαφρύ, η ΑΒ Βασιλόπουλος προωθεί τη βιώσιμη κατανάλωση, αναδεικνύοντας τον πρωτογενή τομέα της Ελλάδας.

Ειδικότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος στέκεται στο πλευρό των Ελλήνων παραγωγών, στηρίζοντας πρώτοι την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή». Πρόκειται για μια κοινωνική και συλλογική πρωτοβουλία, στην οποία οι καταναλωτές γίνονται οι «πρωταγωνιστές» και συμμετέχουν στο ταξίδι ενός προϊόντος, από την παραγωγή έως το ράφι. Πώς; Οι ίδιοι αποφασίζουν με διαφάνεια, σεβασμό και αξιοπιστία τι θέλουν να καταναλώνουν, σε ποια τιμή́ και πώς αυτή κατανέμεται σε όσους φροντίζουν ώστε το προϊόν να φτάνει στο τραπέζι τους, με προτεραιότητα τη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού.

Έτσι, το γάλα, που διατίθεται στα καταστήματα ΑΒ, παράχθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές που όρισε η πλειοψηφία των καταναλωτών που συμμετείχαν στην online ψηφοφορία μέσα από τη διαδραστική πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr.

Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών της χώρας μας, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και της ελληνικής οικονομίας, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, βιωσιμότητας και ευζωίας. Κι ενώ η αρχή έγινε με το γάλα, θα ακολουθήσουν το ελαιόλαδο, η φέτα, το μέλι, το αλεύρι και όσα ακόμη αποφασίσουν οι καταναλωτές.

Σημειώνεται ότι οι δύο νέοι κωδικού -πλήρες και ελαφρύ γάλα εξαιρετικής ποιότητας-, βρίσκονται στα ψυγεία των καταστημάτων ΑΒ, ήδη από τις 21 Μαΐου.

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr