Ρυθμό ανάπτυξης που φτάνει στο 11,9% και που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορωνοϊού, παρουσιάζουν οι πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου (την «Κυριακή του Θωμά»), σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Ειδικότερα, από τα μέσα Μαρτίου, η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16%. Ωστόσο, η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά 34,4%.

Μάλιστα, η αιτία αυτής της μεγάλης πτώσης οφείλεται σε δύο λόγους: αφενός στο γεγονός ότι υπήρχε μια εργάσιμη ημέρα λιγότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (την 20η Απριλίου), και αφετέρου ότι συγκρίνεται με την Μεγάλη Εβδομάδα του 2019, μια εβδομάδα όπου παραδοσιακά πραγματοποιείται σημαντικός τζίρος στα καταστήματα.

Τέλος, όσον αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, η πτώση που σημειώνεται την εβδομάδα μετά το Πάσχα ανέρχεται στο -30,7% σε αξίες, ενώ σε όγκο η μείωση είναι πιο περιορισμένη στο -28,5%, υποδηλώνοντας μείωση των τιμών, η οποία εν μέρει είναι επηρεασμένη από τη μείωση του Φ.Π.Α. σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων και ποτών.

Διαβάστε ακόμη:
Ελληνικό μέλι προτιμούν οι καταναλωτές εν μέσω κορωνοϊού

Επιχειρήσεις εστίασης: Πιο πολλά και στον δρόμο «τραπεζάκια έξω»
Κορωνοιός: Ανοίγουν νωρίτερα τα μαγαζιά εστίασης;

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr