Στο πλαίσιο ενός συνολικού προγράμματος βιωσιμότητας, η Arla Foods συμμετείχε από 7 έως 20 Οκτωβρίου στο πρόγραμμα «Απλές Πράξεις Μεγάλης Αξίας», το οποίο πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά στα καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ σε όλη την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, αγοράζοντας προϊόντα της εταιρείας Arla (τυριά Arla και LURPAK Soft), οι καταναλωτές βοήθησαν την εταιρεία να στηρίξει την έρευνα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας με σωστή διατροφή και άσκηση.

Η έρευνα πραγματοποιείται από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Υγείας Μητέρας, Παιδιού και Ιατρικής Ακριβείας που εξυπηρετεί πολλές, μοναδικές ανάγκες όλης της χώρας στην προωθημένη μοριακή διάγνωση και στοχευμένη αντιμετώπιση νόσων της εμβρυϊκής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας.

To πρόγραμμα υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με τηλεοπτικό σποτ, διαφημιστικό υλικό στο σημείο πώλησης μέσα στα καταστήματα, καθώς επίσης και digital banner στην σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στην Arla Foods είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη συνεταιριστική της κουλτούρα, αποδεικνύοντας με πράξεις ότι στόχος της είναι να φέρνει καθημερινά, μέσα από τα προϊόντα της, υγεία και έμπνευση στους καταναλωτές της.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.arlafoods.gr

Δείτε επίσης:

Το Arla PROTEIN επίσημος χορηγός στο 10ο Επετειακό Spetses Mini Marathon

Χυλοπίτες ογκρατέν με ψητές ντομάτες και μοτσαρέλα

7 μύθοι και αλήθειες για την παιδική παχυσαρκία

Δημοφιλή στο Protothema.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Μαθετε πρωτοι τα μυστικα του olivemagazine.gr