Η «Seated», πλατφόρμα κρατήσεων για εστιατόρια στην Αμερική, έθεσε σε λειτουργία γραμμή βοήθειας για να υποστηρίξει τους εστιάτορες κατά τη διάρκεια της κρίσης λόγω κορωνοϊού.

Το κλείσιμο των εστιατορίων έχει δημιουργήσει στον κόσμο της βιομηχανίας της εστίασης ανησυχία για το μέλλον των επιχειρήσεων, τη βιωσιμότητά τους και το μέλλον των ατόμων που απασχολούν. Η γραμμή βοήθειας λοιπόν δημιουργήθηκε για να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα επιχειρηματιών που βρίσκονται σε αδιέξοδο σε μια τόσο δύσκολη για όλους περίοδο βοηθώντας τους παράλληλα να προετοιμαστούν για τη σταδιακή επαναφορά σε μια υγιή καθημερινότητα. Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων μπορούν να καλούν και να δέχονται δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες από μια ομάδα ειδικών από εταιρείες όπως η CohnReznick, μια από τις πιο έμπειρες στο χώρο των οικονομικών και των λογιστικών για τη βιομηχανία της φιλοξενίας και την Golenbock Eiseman Assor Bell & Peskoe, εταιρεία που προσφέρει νομικές υπηρεσίες και εξειδικεύεται στον ίδιο χώρο. Με την κατάσταση να αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, οι εστιάτορες αναγκάζονται να λαμβάνουν αποφάσεις εξίσου γρήγορα οπότε οποιαδήποτε επαγγελματική συμβουλή για τις επόμενες κινήσεις τους είναι πολύτιμη.

info
seatedhotline.com/

Δείτε επίσης

Κορωνοϊός: Ο Γκόρντον Ράμσεϊ απέλυσε 500 υπαλλήλους!

Κορωνοϊος: Μένουμε σπίτι και φτιάχνουμε κοκτέιλ

Κορωνοϊός: Παίζει ρόλο η διατροφή στην αντιμετώπιση του; Οι διατροφολόγοι απαντούν