Σε δύσκολη θέση βρέθηκε πρόσφατα ο γνωστός σεφ Gordon Ramsay, καθώς η προβολή ενός βίντεο στη σελίδα της εκπομπής του Kitchen Nightmares στο facebook, είχε ως αποτέλεσμα να του κάνουν μήνυση.

Όποιος έχει παρακολουθήσει έστω και ένα επεισόδιο του Kitchen Nightmares, ξέρει ότι ο σεφ δεν μασάει τα λόγια του και δεν διστάζει να εκφραστεί πολύ άσχημα όταν κάτι δεν του αρέσει. Το ότι πρόκειται για έναν πολύ γνωστό σεφ που η γνώμη του μετράει πολύ, δεν σημαίνει βέβαια ότι οι εστιάτορες δεν αντιδρούν στην κριτική του, ειδικά όταν θεωρούν ότι αυτή μπορεί να βλάψει την επιχείρηση τους.

Αυτή τη φορά όμως φαίνεται ότι τα πράγματα ξέφυγαν, με τον ιδιοκτήτη ενός εστιατορίου στη Νέα Ορλεάνη να μην μένει μόνο στα λόγια, αλλά να υποβάλει μήνυση κατά του Gordon Ramsay. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Independent αιτία είναι η προβολή ενός ολιγόλεπτου βίντεο στη σελίδα της εκπομπής στο Facebook, πριν λίγες εβδομάδες.

Στο βίντεο λοιπόν, ο σεφ κάνει εμετό αφότου μυρίζει ένα μπολ με γαρίδες, στο εστιατόριο Oceana Grill στη Νέα Ορλεάνη, με την ομάδα της κουζίνας να τον κοιτάει με πανικό. Επιπλέον, στο ίδιο επεισόδιο ανακαλύπτει και τρία νεκρά ποντίκια στο εστιατόριο!

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι δεν πρόκειται για πρόσφατο γύρισμα, αλλά για απόσπασμα επεισοδίου του 2011, που απλά επαναπροβλήθηκε πριν λίγες εβδομάδες στο facebook. Μοιραία λοιπόν, κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί γιατί το εστιατόριο έκανε τώρα μήνυση και όχι 7 χρόνια πριν. Την απάντηση έρχεται να δώσει ο ιδιοκτήτης, που δήλωσε ότι η προβολή του αποσπάσματος παραβαίνει τη συμφωνία που είχε γίνει το 2011, όταν και τότε είχε αντιδράσει καθώς θεωρεί ότι ο Ramsay υπερέβαλε, με σκοπό να προκαλέσει εντυπώσεις και να αυξήσει τα νούμερα τηλεθέασης.

Η εταιρεία Cajun Conti που έχει την ιδιοκτησία του εστιατορίου Oceana Grill, ισχυρίζεται ότι όσα άσχημα προβλήθηκαν ήταν ψεύτικα και είχαν κατασκευαστεί από την παραγωγή, προκειμένου να δημιουργήσει το απαραίτητο δράμα για την εκπομπή. Μάλιστα, δηλώνουν και ότι είχαν έρθει σε συμφωνία με το κανάλι, ότι θα τους καταβάλει το ποσό των $10.000 κάθε φορά που θα προβαλλόταν το συγκεκριμένο επεισόδιο, καθώς και ότι κάθε επεισόδιο θα έπρεπε να συνοδεύεται από ένα κομμάτι που θα λέει πώς τα πάει πλέον το εστιατόριο.

Ωστόσο, στο ολιγόλεπτο βίντεο που εμφανίστηκε πρόσφατα στο facebook δεν υπήρχε καμία αναφορά στο πώς τα πάει το εστιατόριο τα τελευταία 7 χρόνια. Και αν αναλογιστούμε ότι τις μόλις 24 ώρες που έμεινε διαθέσιμο στα social media πριν το κατεβάσουν, κατάφερε να συγκεντρώσει περί τις 1,5 εκατομμύριο προβολές, καταλαβαίνουμε ότι μόνο θετική εντύπωση δεν αφήνει για το εστιατόριο.

Για όσους θέλουν να δουν το επίμαχο βίντεο βέβαια, μπορείτε να αναζητήσετε και να δείτε ολόκληρο το επεισόδιο στο YouTube.