Τον δεύτερο χάρτη της, που ενημερώνει όσους αποφεύγουν τη γλουτένη ή πάσχουν από κοιλιοκάκη σε ποιες επιχειρήσεις μπορούν να φάνε ή να αγοράσουν gluten-free προϊόντα, απέκτησε η Θεσσαλονίκη.

Σε μια πόλη που φημίζεται για τη γαστρονομία της, η οποία αποτελεί ένα από τα ισχυρά χαρτιά της στον τομέα του τουρισμού, δεν μπορεί να υπάρχουν ομάδες ανθρώπων που αποκλείονται, δήλωσε ο αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Σπύρος Πέγκας, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Όπως ανέφερε, αυτή την ανάγκη διάβασαν αρκετά χρόνια πριν και αποφάσισαν να δημιουργήσουν τον πρώτο χάρτη με τίτλο Thessaloniki Gluten Free City (Θεσσαλονίκη πόλη χωρίς γλουτένη), το 2015.

«Η αλήθεια είναι ότι όσες φορές και σε όποια μέρη παρουσιάσαμε τον χάρτη στο εξωτερικό, εντυπωσίασε και είχε μεγάλη απήχηση», τόνισε, προσθέτοντας παράλληλα ότι ο χάρτης έχει τόσο τουριστικό όσο και κοινωνικό χαρακτήρα.

«Τον Δεκέμβριο του 2015, όταν έγινε η παρουσίαση του πρώτου χάρτη, ήταν ο μοναδικός στην Ελλάδα και βοήθησε απίστευτα όχι μόνο τους Έλληνες πάσχοντες αλλά και τους τουρίστες του εξωτερικού που επισκέφθηκαν την πόλη μας. Ήταν καινοτόμα και μοναδική δράση για τα Ελληνικά δεδομένα», σημείωσε από την πλευρά του συλλόγου «Δράση για την Κοιλιοκάκη», η πρόεδρος κ. Μαίρη Τσελεκίδου. Στον δεύτερο πλέον χάρτη, συμμετέχουν περισσότερες επιχειρήσεις από ό,τι στον προηγούμενο, συνολικά 23. Σε αυτές περιλαμβάνονται καταστήματα πώλησης και εστίασης και δύο ξενοδοχεία.