Φαίνεται πως ο κορωνοϊός έχει κλείσει τους Γερμανούς στην κουζίνα τους! Όπως αναφέρει η DW, στο πρώτο κύμα της πανδημίας, τουλάχιστον στη Γερμανία, ο κόσμος προτιμούσε τα απλά κέικ μπανάνας, ενώ τώρα δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα σάντουιτς τορτίγια, σύμφωνα με το Instagram και Tiktok.

Mάλιστα, σε δημοσκόπηση της γερμανικής Hellofresh, η οποία τροφοδοτεί επίδοξους σεφ με όλα τα απαραίτητα συστατικά για το γεύμα επιλογής τους, το 42% των 1.000 ερωτηθέντων σε Γερμανία και Αυστρία δήλωσε ότι το μαγείρεμα είναι το μόνο που τους βοηθά να ξεπεράσουν -εν καιρώ πανδημίας- τη μονότονη καθημερινότητα.

Η ζήτηση για βιβλία συνταγών και ιστοσελίδες γύρω από τη μαγειρική έχει εκτοξευθεί το τελευταίο διάστημα. Η μεγαλύτερη γερμανική αλυσίδα βιβλιοπωλείων Thalia καταγράφει υψηλή ζήτηση για συνταγές με υγιή, βιώσιμη και τοπική κουζίνα.

Την ίδια στιγμή, βρίσκεται στα ύψη η ζήτηση για διαδικτυακά μαθήματα μαγειρικής. Ο ιστότοπος Miomente από το Μόναχο που διοργανώνει υπό κανονικές συνθήκες μαθήματα σε ολόκληρη τη Γερμανία προσφέρει από το περασμένο καλοκαίρι μαθήματα μαγειρικής και στο διαδίκτυο. Η διευθύνουσα σύμβουλος Σαμπίνα Έγκελ, διαπιστώνει αλματώδη αύξηση του ενδιαφέροντος για κάτι διαφορετικό, ακόμα και εξωτικό, όπως είναι το σούσι και τα μακαρόν.

Το να φέρεις εκλεκτά εδέσματα ενός εστιατορίου στο σπίτι δεν είναι βέβαια το ίδιο όπως μια έξοδος σε ένα ωραίο χώρο με στρωμένα τραπέζια και ζεστή ατμόσφαιρα. Σίγουρα όμως είναι προτιμότερο από ότι ένα ακόμα ντελίβερι. Πολλά εστιατόρια προσφέρουν διάφορα menu to go.

Τέλος, το γεγονός ότι στα σχολεία της χώρας δεν προσφέρεται πλέον στα παιδιά μεσημεριανό γεύμα πλήττει κυρίως τις φτωχότερες οικογένειες, διότι υπό κανονικές συνθήκες το φαγητό εκεί είναι δωρεάν. Την ίδια στιγμή δεν υπάρχουν λόγω κορωνοϊού συσσίτια σε οργανώσεις ή εκκλησιαστικούς φορείς και δυστυχώς το κατώτατο κοινωνικό επίδομα HARZ IV δεν διασφαλίζει στα παιδιά μια σωστή διατροφή.

Δείτε επίσης:
Γαλλία: Πτώση στις εξαγωγές γαλλικών κρασιών

Η εστίαση έχει χάσει 1,8 δισ. του τζίρου της

Lockdown στην Αττική: Τι αλλάζει σε καταστήματα τροφίμων/σούπερ μάρκετ;