Με ιδιαίτερη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος” η τελετή απονομής των Social Media Awards 2018, με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies της ελληνικής αγοράς.

Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με την The Newtons Laboratory έδωσαν δυναμικά το παρόν κατακτώντας 10 βραβεία, εκ των οποίων 5 gold, 2 silver και 2 bronze. Κορυφαία στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η απονομή ενός από τα εννιά Platinum βραβεία της διοργάνωσης στην κατηγορία Best Content in Social Media για την καμπάνια #apotalidl. Το βραβείο αυτό αποτελεί την ύψιστη διάκριση του θεσμού και απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την κριτική επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πιο αναλυτικά, οι ενέργειες για τις οποίες βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς είναι οι εξής:

Platinum- Best Content in Social Media
Gold – Best Viral Campaign
Gold – Best User Generated Content
Gold – Best Social Media Strategy for PR
Gold- Best Community Engagement
Silver- Most Innovative Presence in Social Media
Silver- Best Use of a Hashtag on Instagram
Bronze – Best Integration of Social Media & Offline