Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα Loyalty Awards και τα e-volution awards 2021, για το Πρόγραμμα Πιστότητας ΑΒ Plus και για το ΑΒ Eshop, αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, στα Loyalty Awards 2021 κατέκτησε το GOLD Βραβείο για την ενέργεια «Στα ΑΒ, κάθε καλάθι μετράει», στην κατηγορία Best Direct Marketing Campaign. Πρόκειται για μια προσωποποιημένη ενέργεια, που σχεδιάστηκε με στόχο την αύξηση της διάδρασης και την ενδυνάμωση της σχέσης με τους πελάτες, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να κερδίσουν περισσότερες 6ευρες επιταγές ως επιβράβευση για συγκεκριμένο ύψος αγορών.

Στα Loyalty Awards απέσπασε και το BRONZE Βραβείο, για το πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus, στην Ενότητα Best in Loyalty & Engagement και την κατηγορία Food Retail. Μετά από 24 χρόνια σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης, το σχήμα πιστότητας συνεχώς εξελίσσεται, καινοτομεί και ψηφιοποιείται για να παρέχει περισσότερα προνόμια, νέες λύσεις και νέες δυνατότητες που επιβραβεύουν την προτίμηση και τη σχέση εμπιστοσύνης με την ΑΒ.

Επιπλέον, στα e-volution awards 2021, που φέτος επιβράβευσαν τους κορυφαίους της δεκαετίας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν, η ΑΒ Βασιλόπουλος, τιμήθηκε στην κατηγορία «Κορυφαία Ε-Shops της Δεκαετίας», για το ηλεκτρονικό της κατάστημα AB Eshop, που σήμερα εξυπηρετεί 31 πόλεις πανελλαδικά.

Δείτε επίσης:
H ΜΚΟ Food On ξεκινά πάλι τα κοινωνικά της γεύματα

Ένα ποτηράκι κρασί από τα… νεολιθικά χρόνια και πλιγούρι 4000 ετών!

Πρωτοβουλία ενίσχυσης των Παξών από τον Έλληνα Bartender of the Year