Ο πρωτότυπος διαγωνισμός φωτογραφίας της Θεσσαλονίκης, με κεντρικό θέμα το διάσημο κουλούρι Θεσσαλονίκης, επιστρέφει αυτό το καλοκαίρι.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια το brunch στα ξενοδοχεία τα Σαββατοκύριακα, με μότο Thessbrunch. Και μπορεί ο ανοιξιάτικος κύκλος να ολοκληρώθηκε, ωστόσο οι εκπλήξεις συνεχίζονται με τον πρωτότυπο διαγωνισμό φωτογραφίας, που βάζει το κουλούρι Θεσσαλονίκης στο κάδρο.

Ο διαγωνισμός με το hashtag #koulouriofthemonth απευθύνεται ξανά στο ευρύ κοινό, όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά ολόκληρης της Ελλάδας και του εξωτερικού, επιλέγοντας ένα από τα δημοφιλή προϊόντα της πόλης. Η διαδικασία συμμετοχής πάλι, είναι απλή. Το κοινό μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα αγαπημένα σημεία, όπως πρόσωπα, κτίρια, πιάτα, τοπία ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Έπειτα, ανεβάζει την φωτογραφία του στα social media κάνοντας tag @thessbrunch και hashtag #koulouriofthemonth.

Ο διαγωνισμός διαρκεί έως τις 31 Αυγούστου και και ώρα 23:59 και ο νικητής θα ανακοινωθεί από τα social media accounts του thessbrunch. Όσο για το έπαθλο, είναι δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο πέντε ή τεσσάρων αστέρων της Θεσσαλονίκης!