H επέκταση της Amazon στο φαγητό μπορεί καλά να κρατεί, ωστόσο όλο και περισσότερα είναι τα παράπονα για τα ληγμένα προϊόντα. Τι συμβαίνει, όμως;

Η ιστορία των ληγμένων προϊόντων ξεκινάει από το ότι αγοράστηκαν από τρίτους μεγάλες ποσότητες προϊόντων από εταιρείες και σούπερ μάρκετ που βάζουν «λουκέτο» ή που σταμάτησαν την κυκλοφορία ενός προϊόντος. Αυτά τα προϊόντα αγοράστηκαν από τρίτους που με τη σειρά τους τα μεταπώλησαν στην Amazon, χωρίς να υπάρξει ο κατάλληλος έλεγχος για την «ασφάλεια» των προϊόντων από την εταιρεία.

Χαρακτηριστική η περίπτωση για τα Τeavana προϊόντα. Το 2017 η Starbucks έκλεισε τα Teavana καταστήματα, ωστόσο, τα προϊόντα της αγοράστηκαν από καταναλωτές που τα μεταπούλησαν στην Amazon και στη συνέχεια αγοράστηκαν από άλλους καταναλωτές, ενώ ήταν ληγμένα. Άλλο παράδειγμα είναι ο Αντρέας Γουίλσον, που συνειδητοποίησε ότι τα brownies που παρήγγειλε μέσω Amazon είχαν λήξει περισσότερο από ένα χρόνο, ενώ είχε ήδη φάει ένα. Μπόρεσε να πάρει την αποζημίωση του μετά από twitter στην εταιρεία.

Δείτε εδώ: