Η κατάσταση με τον κορωνοϊό συνεχίζει να προκαλεί ανησυχία και έτσι από τώρα πολλά εστιατόρια έχουν σκεφτεί τι πρέπει να κάνουν για να προστατευτούν, όπως για παράδειγμα ένα εστιατόριο στην Ισπανία.

Συγκεκριμένα, εστιατόριο στις βορειοανατολικές ακτές της Ισπανίας παρέχει στους θαμώνες του τη δυνατότητα να αποφύγουν σε μεγάλο βαθμό την επαφή με το προσωπικό με έναν ιδιαίτερο τρόπο…με εικονικό σερβιτόρο.

Όπως αναφέρει το Reuters, οι πελάτες του εστιατορίου-που ονομάζεται Funky Pizza στο Παλαφρουγκέλ της Κόστα Μπράβα- μπορούν να δουν το μενού, να παραγγείλουν και να πληρώσουν μέσω της εφαρμογής στα τηλέφωνά τους. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που ενσωματώνεται μια εξειδικευμένη εφαρμογή στο σύστημα παραγγελιών εστιατορίου στην Ισπανία. Παρόλα αυτά, την παραγγελία στο τραπέζι τη φέρνει σερβιτόρος.

«Με αυτό το σύστημα προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε την απόσταση από τους πελάτες μας, που είναι αυτό που θέλει ο κόσμος κατά τη διάρκεια του Covid» είπε ο Κάρλος Μάνιχ, ιδιοκτήτης του εστιατορίου. Το προσωπικό διαχειρίζεται τις παραγγελίες από οθόνες πίσω από το μπαρ.

Στο πλαίσιο των κανόνων κοινωνικής απόστασης το εστιατόριο έχει γίνει μόνο table service και προϋποθέτει χρήση μάσκας από τους πελάτες του όταν δεν είναι στα τραπέζια τους.

«Η εφαρμογή είναι πολύ φιλική προς τον χρήση…και μπορείς να παρακολουθείς την παραγγελία σου και να βλέπεις πότε είναι στην κουζίνα ή πότε καταφθάνει» είπε η Κλαούντια Μεντίνα, πελάτισσα του εστιατορίου. Ωστόσο υπάρχουν και αυτοί που διαφωνούν, καθώς όπως λένε κάποιοι πελάτες χάνεται η ανθρώπινη επαφή.

Διαβάστε επίσης:
Comeback για το ελληνικό κρασί, σύμφωνα με τα γερμανικά ΜΜΕ

Gault & Millau Hellas 2020: Η πρώτη απονομή των βραβείων
Τα παλαιότερα εστιατόρια στον κόσμο πάνω σε έναν χάρτη