Ο κορωνοϊός έφερε αλλαγές μέχρι και στην τσίχλα και στην ζήτησή της. Αυτό συνέβη, καθώς η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα σούπερ μάρκετ,  όπου τα σνακ και γενικά η κατηγορία «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.

Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες και για τα επόμενο τρίμηνο, επισημαίνονας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων ανήκουν στις πλέον παρορμητικές αγορές. Σημειώνεται πως η μείωση, που σημειώθηκε το προηγούμενο τρίμηνο είναι 33.3 %!

«Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν» δήλωσε αξιωματούχος της Mondelez Λούκα Ζαραμέλα.

Εν τω μεταξύ, αλλά προϊόντα της Mondelez όπως «τα μπισκότα Oreos and και η σοκολάτα τείνουν να είναι αρκετά ανθεκτικά στην ύφεση τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες αγορές», τόνισε το στέλεχος της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:
Bocuse d’ Or: Οι χώρες που θα συμμετέχουν

ΕΦΕΤ: Πρόστιμα πάνω από 300.000 ευρώ σε 28 επιχειρήσεις τροφίμων
Μυστήριο: Άνθρωποι ανά τον κόσμο λαμβάνουν πακέτα με σπόρους ταχυδρομικώς