Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης, το κρητικό μέλι Anemelon πραγματοποιεί μία ιδιαίτερη εκστρατεία ευαισθητοποίησης του κοινού.

Με στόχο τη στήριξη των ατόμων με μειωμένη όραση, το Anemelon πλέον κυκλοφορεί και με μία ειδική ετικέτα, όπου εφαρμόστηκε η γραφή Braille. Η ετικέτα έχει τοποθετηθεί στις συσκευασίες μελιού των 450 και 950 γραμμαρίων και επάνω της αναφέρονται τα χαρακτηριστικά του μελιού, ώστε να είναι διαθέσιμα σε όλους.

Σημειώνεται ότι η Παγκόσμια Ημέρα Όρασης (Κατά της Τύφλωσης), γιορτάζεται κάθε χρόνο τη 2η Πέμπτη του Οκτωβρίου. Στόχος, είναι να στραφεί το παγκόσμιο ενδιαφέρον στο πρόβλημα της τύφλωσης και τις επιπτώσεις του στον πάσχοντα και το περιβάλλον του. Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το Anemelon συμμετέχει με τον δικό του τρόπο στην επίτευξη αυτού του σκοπού, καθώς όπως πιστεύουν, «ένα μικρό βήμα μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά».

Δείτε επίσης:
Έκλεισε το εστιατόριο «Loeb Boathouse» του Σέντραλ Παρκ μετά από 66 χρόνια

Η ΕΛΟΠΥ στηρίζει το Χαμόγελο του Παιδιού προσφέροντας ολόφρεσκα ψάρια

Ο σεφ Μάσιμο Μποτούρα ανακηρύσσεται πρέσβης καλής θέλησης των Ηνωμένων Εθνών