Το εστιατόριο Blairs Inn restaurant στο Μπλάρνεϊ της Ιρλανδίας απάντησε σκληρά σε κριτική πελάτη στο TripAdvisor, που δυσαρεστήθηκε επειδή δεν σέρβιραν στην ίδια (όχι σε παιδί που συνόδευε) παιδικό μενού.

Η γυναίκα αναφέρει στην κριτική της: «Επισκεφτήκαμε το εστιατόριο πρόσφατα με την οικογένειά μας μετά από 2 ώρες ταξίδι. Δεν ήθελα μεγάλο γεύμα οπότε ρώτησα αν θα μπορούσα να έχω διπλή μερίδα ζυμαρικών από το παιδικό μενού. Δεν ζήτησα να αλλάξουν κάτι από το ήδη υπάρχον μενού, απλά διπλή μερίδα. Η απάντηση ήταν “όχι” και εγώ το δέχτηκα λέγοντάς τους ότι θα πάρω την παιδική μερίδα. Μια μικρή μερίδα ζυμαρικών (όχι φρέσκων), τρία μικρά κομμάτια κοτόπουλου με μία κουταλίτσα κόκκινη σάλτσα και εντελώς κρύα. Αυτό μου σέρβιραν. Όταν ο σύζυγός μου πήγε για να πληρώσει, είπε και στον υπεύθυνο του εστιατορίου τι είχε συμβεί. Η απάντησή του ήταν αγενής τύπου “δεν αλλάζουμε το μενού για τους πελάτες” ενώ όσο ήμουν μπροστά με αποκάλεσε “επιλεκτική”. Το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει αποσπάσει πολλά βραβεία στο παρελθόν αλλά νομίζω ότι πλέον δεν τα αξίζει. Το φαγητό είναι μέτριο και το μέρος πια ξεπερασμένο. Δεν θα το σύστηνα».

Οι υπεύθυνοι του εστιατορίου, αφού διάβασαν την κριτική απάντησαν ευγενικά ότι τα ζυμαρικά του παιδικού μενού δεν είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν να δοκιμάσουν ωστόσο η συνέχεια ήταν πιο σκληρή: «Το παιδικό μενού είναι μόνο για παιδιά. Τα ζυμαρικά δεν είναι φρέσκα, όπως επισημάνατε, αλλά υπάρχει ως επιλογή για παιδιά που δεν θέλουν κάποια άλλη από τις προτάσεις του μενού. Δεν είναι η σπεσιαλιτέ μας γιατί απλά δεν υπάρχει ο χρόνος ούτε η διάθεση να ασχοληθούμε περισσότερο με αυτό. Όλα όσα ετοιμάζουμε φτιάχνονται από “το μηδέν”. Ας πούμε λοιπόν ότι τα ζυμαρικά δεν είναι και το φαγητό που “κυλά στις φλέβες μας”. Επίσης, στα ζυμαρικά για παιδιά προσθέτουμε μειωμένη ποσότητα αλατιού. Ίσως όλα αυτά να έχουν χαθεί κάπου στη μετάφραση… Θα ενημερώσω περισσότερο το προσωπικό της σάλας για αυτά τα παράπονα. Ωστόσο δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί επιμένατε να παραγγείλετε τα παιδικά ζυμαρικά όταν υπάρχει τόσο μεγάλη ποικιλία άλλων επιλογών στο μενού. Επίσης, κανείς δεν είπε “δεν αλλάζουμε το μενού μας για τους πελάτες” και επίσης, ο αδερφός μου ο Ρίτσι, με τον οποίο ο σύζυγός σας μίλησε, δεν σάς αναφέρθηκε στο άτομό σας ως “επιλεκτική” όπως είπατε. Πιο συγκεκριμένα, ο ίδιος ο σύζυγός σας το είπε. Ανταποκρινόμαστε πάντα σε αιτήματα πελατών μας με ειδικές διατροφικές ανάγκες ακόμα και όταν η κουζίνα είναι πιεσμένη. Μάλιστα, αυτή τη στιγμή, ένας από τους σεφ μας είναι απασχολημένος φτιάχνοντας μία χορτοφαγική πίτα που στη μία της πλευρά μόνο έχει λίγα λουκάνικα. Συχνά μάς ζητούν ακόμα και vegan πιάτα -και σε ώρες αιχμής- αλλά πάντα ανταποκρινόμαστε. Δεν αρνούμαστε να εξυπηρετήσουμε τους επισκέπτες μας, όπου τουλάχιστον οι δυνατότητές μας το επιτρέπουν. Κάνουμε πάντα ό,τι περνά από το χέρι μας για να τους ευχαριστήσουμε. Κανείς εδώ δεν αναπαύεται στις δάφνες του. Προσπαθούμε συνεχώς για το καλύτερο και φυσικά δεν έχουμε το σκεπτικό της “πριμαντόνας”. Πιστέψτε με, αν κάτι τέτοιο συνέβαινε η μητέρα μου θα τραβούσε από το αυτί αυτούς που θα είχαν τέτοια συμπεριφορά. Έχουμε πολλά στόματα να ταΐσουμε. Εν συντομία, κάθε μέρα προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να παραδώσουμε μια σωστά δομημένη επιχείρηση στην επόμενη γενιά (ο Θεός να τους βοηθήσει)», αναφέρει η απάντηση. Εσείς τι πιστεύετε; Είναι σωστό οι ενήλικες να παραγγέλνουν παιδικό μενού για τους ίδιους σε ένα εστιατόριο;