OliveMagazine

Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές ότι για να έχει αποτελέσματα ένα διατροφικό πλάνο υπάρχουν ορισμένες βασικές προϋποθέσεις. Υπάρχουν όμως τρόποι για να δούμε πιο γρήγορα αποτελέσματα;

Γυμνάζεσαι καθημερινά, πίνεις διαρκώς νερό και ειλικρινά δυσκολεύεσαι να θυμηθείς την τελευταία φορά που έφαγες πίτσα ή σουβλάκι. Παρόλα αυτά ο δείκτης της ζυγαριάς σου δεν δείχνει να θέλει να ξεκολλήσει. Μα κάνεις τα Π-Α-Ν-Τ-Α! Και αν σου λέγαμε ότι κάνεις τα πάντα...λάθος; Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω φαινομενικά “υγιεινές”...

Μια ανάσα πριν το καλοκαίρι όλοι ψάχνουμε τρόπους να απαλλαγούμε από το τελευταία περιττά κιλά για να βγούμε γεμάτες αυτοπεποίθηση στην παραλία. Η Χριστίνα Μπόμπα φαίνεται να βρήκε τον πιο... νόστιμο!

Εδώ και χρόνια ακούμε πως το κρύο νερό μάς βοηθά να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Πλέον ξέρουμε ότι αυτό δεν ισχύει, καθώς καίμε μόλις 4-7 θερμίδες όταν πίνουμε νερό. Ωστόσο το ότι βοηθά στο αδυνάτισμα είναι σίγουρα αλήθεια.

Το αποκαλούν «ιερό δισκοπότηρο» των χαπιών αδυνατίσματος δεδομένου ότι εγκρίθηκε από τον Οργανισμό Φαρμάκων και Τροφίμων των ΗΠΑ (FDA) μετά από μεγάλη μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε 12.000 άτομα.

Αν μπορούσαμε να μεταφράσουμε όλα όσα ξέρουμε για το αδυνάτισμα σε μια απλή εξίσωση θα έμοιαζε κάπως έτσι: λιγότερο φαγητό + γυμναστική = αδυνάτισμα. Αυτό βέβαια μέχρι να διαβάσουμε την παρακάτω νέα έρευνα που μάς ανέτρεψε όλα τα δεδομένα.