OliveMagazine

Αυτό το smoothie μήλου είναι απλά απολαυστικό. Σε συνδυασμό με κανέλα και φιστικοβούτυρο, έχει μοναδική γεύση και κρεμώδη υφή. Τι χρειάζεται να κάνουμε, όμως για ένα έχουμε αυτό το τέλειο αποτέλεσμα;

H κετογονική δίαιτα (keto) είναι δίαιτα με χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων. Γι’ αυτό, αν θέλουμε να ετοιμάσουμε ένα keto smoothie, θα πρέπει δυστυχώς να αποκλείσουμε κλασικά υλικά, όπως η μπανάνα, ο ανανάς και τα ροδάκινα.

Τα smoothies γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή καθημερινά! Ειδικά το καλοκαίρι, αποτελούν ιδανική γευστική επιλογή, καθώς σου προσφέρουν πολλές βιταμίνες, σε αντίθεση με το milkshake και άλλα καλοκαιρινά ροφήματα που περιέχουν πολλές θερμίδες και λιπαρά.

Το καθημερινό απαιτητικό πρόγραμμα και η ρουτίνα σου σε κάνουν συχνά να μην καταναλώνεις τα φρούτα και τα λαχανικά που πρέπει προκειμένου να παίρνεις τις απαραίτητες βιταμίνες και να μένεις υγιείς;

Αν η διάθεσή μας είναι πεσμένη και δεν θέλουμε να κουραστούμε για να μαγειρέψουμε κάτι υγιεινό, υπάρχει μια γρήγορη και γευστικότατη συνταγή που θα μας ανεβάσει. Με λίγα υλικά, θα έχουμε το πιο νόστιμο και το πιο ευεργετικό για τον εγκέφαλο smoothie!

Απόρρητο Απόρρητο