Πώς ήταν άραγε η ζωή εξήντα χρόνια πριν στην Ελλάδα; Ίσως το διάστημα που έχει μεσολαβήσει από το 1960 να μοιάζει μικρό, στην πραγματικότητα όμως γίνεται απίστευτα μεγάλο όταν αναφερόμαστε στις σχέσεις μεταξύ γυναικών και ανδρών. Ή μήπως δεν είναι έτσι;

Ευτυχώς υπάρχει ο ελληνικός κινηματογράφος και οι αγαπημένες ταινίες της δεκαετίας του ’60, που μας θυμίζουν τη ζωή στο σπίτι εκείνης της δεκαετίας.Η γυναίκα αναλαμβάνει το νοικοκυριό και την ανατροφή των παιδιών, ο άντρας γίνεται ο κουβαλητής, εκείνος που φέρνει χρήματα στο σπίτι εργαζόμενος. Κάπως έτσι, η νεαρή και απόλυτα ερωτευμένη, καλομαθημένη Τζένη Καρέζη, μπαίνει στην κουζίνα για χάρη του Αλεξανδράκη, η Αλίκη Βουγιουκλάκη μαγειρεύει λαγό στιφάδο για το αφεντικό του συζύγου Παπαμιχαήλ, η Κατίνα -Έλσα Ρίζου- φέρνει σαλαμάκι στον Βουτσά, η Μάρθα Καραγιάννη τηγανίζει κεφτέδες στην ταβέρνα του αδελφού Γιάννη Βογιατζή.

Στην πραγματική ζωή και στις πραγματικές κουζίνες, με τις ολοκαίνουργιες ηλεκτρικές συσκευές και τις γυαλιστερές κατσαρόλες, η γυναίκα παραμένει η πρωταγωνίστρια, η… πυργοδέσποινα της κουζίνας, σύμφωνα με τη δημοφιλή ραδιοφωνική εκπομπή της δεκαετίας, που ερμηνεύει η Δέσποινα Στυλιανοπούλου. Ο σύζυγος επιστρέφει στο σπίτι για να απολαύσει τις δημιουργίες της καλής του συζύγου, να νοστιμευτεί με το πιλάφι που έγινε με ζωμό κότας Knorr και τη σάλτσα που ενισχύθηκε με ζωμό λαχανικών Knorr.

Κι αν τότε μαγείρευαν αλλιώς και άλλα ήταν τα αγαπημένα πιάτα, σήμερα τα ζευγάρια μοιράζονται τον χρόνο στην κουζίνα και πιο συχνά οι δημιουργίες έχουν την υπογραφή και των δυο τους. Γιατί τώρα που η δουλειά μας κρατάει όλους πολλές ώρες έξω από το σπίτι, η μαγειρική γίνεται ο τρόπος για να βάλουμε αγάπη και νοστιμιά στη ζωή μας. Εκείνο που δεν αλλάζει ποτέ είναι η λατρεία μας για τους κύβους Knorr, που ζωντανεύουν και δίνουν νοστιμιά σε όλες τις συνταγές. Κι αν η κότα μιλανέζα έχει γίνει μπιφτέκια κοτόπουλο με κινόα σαλάτα και τα φασόλια πιάζ γίνονται τσίλι κον κάρνε ή η σαλάτα με αβοκάντο δεν λείπει από το τραπέζι μας, ο ζωμός της Knorr είναι πάντα δίπλα μας!

Αυτό είναι το μήνυμα της νέας digital καμπάνιας της Knorr, με την εκπομπή «Super Duper Συνταγές», που μας ταξιδεύει με χιούμορ πίσω στο 1960, τότε που τα προϊόντα της εταιρείας έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην ελληνική αγορά.