Έχει τη φήμη της διατροφικά πολύτιμης, αλλά και της γευστικά βαρετής. Η πρώτη από τις δύο πληροφορίες είναι και η μόνη που ισχύει. Γιατί, η βρώμη μπορεί να αξιοποιηθεί υπέροχα σε εύκολες και γρήγορες συνταγές με λίγα υλικά ή μικρό χρόνο εκτέλεσης και να αποκτήσει τη γεύση που της δίνουν τα υπόλοιπα συστατικά. Κλασικός τρόπος ο χυλός ή αλλιώς Porridge που αποτελεί μία θρεπτική επιλογή για το πρωινό μας. Εκτός από τον δημοφιλή αυτό τρόπο, πώς αλλιώς μπορούμε να εντάξουμε τη βρώμη στη διατροφή μας;

Overnight Oats
Είναι μία ιδανική λύση για να απολαύσουμε θρεπτικό πρωινό και να μην χρειαστεί να ξυπνήσουμε νωρίτερα για να το ετοιμάσουμε. Γιατί, το φτιάχνουμε από το βράδυ. Η βρώμη και το νερό ενώνονται σε ένα μικρό βαζάκι και δημιουργούν την ιδανική βάση για να ρίξουμε από πάνω όποιο topping επιθυμούμε. Ανάμεσα στα τελευταία συγκαταλέγονται φυσικά φρούτα εποχής, κατεψυγμένα berries, νιφάδες κακάο. Για την απαραίτητη ενέργεια και απόλαυση.
Overnight oats με ταχίνι και καρύδια

Μπισκότα
Ένας πολύ έξυπνος τρόπος να καταναλώσουμε μεγαλύτερη ποσότητα βρώμης (σ.σ. και άρα να χορτάσουμε γρηγορότερα απολαμβάνοντας φυτικές ίνες) είναι να την αξιοποιήσουμε ως βασικό υλικό σε τραγανά μπισκότα. Συνταγές πολλές και οι συνδυασμοί υλικών ακόμα περισσότεροι. Με μέλι για καλύτερη ενεργοποίηση του μεταβολισμού, με βανίλια για ουδετεροποίηση της γεύσης, με πορτοκάλι για αποτοξίνωση.
Μπισκότα βρώμης στην κατσαρόλα χωρίς γλουτένη
Cookies μπανάνας με 2 υλικά!
Μπισκότα με νιφάδες βρώμης, ελαιόλαδο και αλεύρι ολικής αλέσεως
Cookies με βρώμη και μήλα
Cookies με βρώμη, μέλι και ταχίνι

Μπάρες βρώμης
Στο ίδιο μήκος κύματος και το αγαπημένο σνακ για τις λιγούρες της δουλειάς ή του απογεύματος. Μόνο που αυτή τη φορά δεν θα τις ετοιμάσουμε με δημητριακά, αλλά με βρώμη. Και χωρίς ψήσιμο. Θα χρειαστούμε μόλις δέκα λεπτά από το χρόνο μας για να τις παρασκευάσουμε και λιγότερο από ένα για να τις απολαύσουμε.
Μπάρες βρώμης με καρύδα και αποξηραμένα σύκα

Σε κέικ
Είναι το αγαπημένο γλυκό μικρών και μεγάλων. Ένα γλυκό, το οποίο καταναλώνεται εντός και εκτός οικείας. Οι σπιτικές συνταγές, όμως, είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Ανάμεσα στα συστατικά, δοκιμάστε να προσθέσετε και λίγη βρώμη. Θα βοηθήσουν τα υλικά σας να «δέσουν» ευκολότερα και θα κάνουν το γλυκάκι σας λίγο πιο υγιεινό.
Κέικ βρώμης με αποξηραμένα φρούτα
Kεκάκια με βρώμη και ελαιόλαδο
Κεκάκια βανίλιας με σοκολάτα, κράμπερις και νιφάδες βρώμης

Ως γέμιση
Μπορεί να μην είναι η πρώτη τροφή που σκεφτόμαστε όταν πρόκειται να «γεμίσουμε» πιπεριές, λαχανικά ή μανιτάρια, όμως, η βρώμη αποτελεί μία εξαιρετικά θρεπτική επιλογή, η οποία απαιτεί και μικρότερο χρόνο ψησίματος.
Γεμιστά μανιτάρια με βρώμη

Ως βάση
Για τάρτα, αλμυρή ή γλυκιά. Την γέμιση την επιλέγετε εσείς. Τη βάση, όμως, μη διστάσετε να τη φτιάξετε από νιφάδες βρώμης. Θα μας θυμηθείτε!
Τάρτα βρώμης με κόκκινα σταφύλια και πετιμέζι
Πίτσα με εποχικά λαχανικά και βάση από βρώμη, κολοκυθόσπορο και λιναρόσπορο

Το άρθρο της εβδομάδας