Το καλοκαίρι βρίσκουμε πολλά φρούτα στα μανάβικα, στα σουπερμάρκετ αλλά και στους κήπους μας. Είναι ωραίο να τα τρώμε σκέτα, αλλά μπορούμε να τα εκμεταλλευτούμε και με διάφορους άλλους τρόπους, μέσα σε συνταγές! Τι πιο δροσιστικό -ειδικά για τις μέρες με πολλή ζέστη- από ένα σορμπέ;
Κι επειδή ψάχνουμε εύκολες και όσο το δυνατόν πιο γρήγορες συνταγές, σας παρουσιάζουμε τον τρόπο για να κάνετε σορμπέ οποιοδήποτε φρούτο. Αν και πολύ πιο ελαφρύ και υγιεινό από το παγωτό, είναι ακόμη πιο δύσκολο στην παρασκευή του. Οπότε σας προτείνουμε έναν εύκολο τρόπο με λίγα υλικά να ετοιμάσετε σορμπέ από διαφορα φρούτα: φράουλες , μούρα, βερίκοκα, πεπόνι… Το καρπούζι είναι λίγο πιο δύσκολο να γίνει με τη συγκεκριμένη διαδικασία, καθώς έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό.
Χρειάζεται μόλις 15 λεπτά για να ετοιμαστεί (προτού μπει στην κατάψυξη) και καταναλώνεται κατά προτίμηση μέσα σε μια εβδομάδα το πολύ!

Δείτε τη συνταγή

Υλικά για 8 άτομα
4 φλιτζ φρούτα όπως φράουλες, μούρα ή πεπόνι (570γρ)
1625 γρ πιο σκληρά φρούτα: νεκταρίνια, βερίκοκα, ροδάκινα
150 γρ. Ζάχαρη κρυσταλλική
85 γρ. Σιρόπι καλαμποκιού
ξύσμα και χυμό από ένα μέτριο λεμόνι ή λάιμ

Διαδικασία
Η βάση του σορμπέ πρέπει να έχει γίνει τουλάχιστον 3 ώρες προτού ξεκινήσουμε τη διαδικασία ενώ χρειάζεται και 4 ώρες να σκληρύνει.
Σε ένα μπλέντερ χτυπάμε όλα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν. Τα ρίχνουμε σε ένα σκεύος και τα βάζουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 3 ώρες.
Στη συνέχεια ρίχνουμε τη βάση σε μια παγωτομηχανή και ακολουθούμε τις οδηγίες. Όταν το σορμπέ αποκτήσει τη σύσταση που θέλουμε, τότε το τοποθετούμε και πάλι σε ένα σκεύος και το βάζουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες μέχρι να σκληρύνει.
Προτού το καταναλώσουμε, το βγάζουμε από την κατάψυξη 1-5 λεπτά πριν το σερβίρισμα, ώστε να μαλακώσει λιγάκι.