Τα βιολογικά τρόφιμα είναι must και η νέα έρευνα της Nielsen έρχεται να το επιβεβαιώσει, δείχνοντας ότι οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν αρκετά bio προϊόντα για τη διατροφή τους.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.200 ατόμων, ηλικίας άνω των 18, και σύμφωνα με τα ευρήματα, 8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι κατανάλωσαν έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα. Στους βασικούς λόγους επιλογής τους, το 45% των ερωτηθέντων αναφέρει την υγιεινή διατροφή και την υγεία του οργανισμού.

Τα προϊόντα που φαίνεται ότι κυριαρχούν σε αυτή την κατηγορία είναι τα αβγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά και το γάλα. Επίσης, δυναμική παρουσιάζουν τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια, ενώ από την ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών αρτοποιημάτων, όπως ψωμί, φρυγανιές και κράκερς.

Όσον αφορά στα σημεία αγοράς των βιολογικών προϊόντων, η πλειονότητα των καταναλωτών εμπιστεύεται το οργανωμένο λιανεμπόριο (72%), ειδικά όσον αφορά στην κατηγορία των δημητριακών. Την ίδια στιγμή όμως και τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν αρκετά σημαντική θέση (44%).

Η έρευνα της Nielsen κάλυψε επίσης και διατροφικά θέματα που απασχολούν τους Έλληνες καταναλωτές. Για παράδειγμα, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι 6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, με το εν λόγω ποσοστό να έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2016 κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες. Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2016 παρατηρείται και στο ποσοστό των Ελλήνων (39%) που αναφέρουν ότι οι ίδιοι ή κάποιος άλλος στο νοικοκυριό έχει κάποια ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία σε ένα ή και περισσότερα συστατικά τροφών, με τη λακτόζη και τη γλουτένη να είναι τα συστατικά που αναφέρονται συχνότερα ότι δημιουργούν δυσανεξία και ευαισθησία.