Η Puratos Ελλάς, εκμεταλλευόμενη προηγμένα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της, διενήργησε έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών για το ψωμί του τοστ. Στη διάθεσή της είχε το Sensobus, ένα κινητό εργαστήριο, εξειδικευμένο στην ανάλυση των προτιμήσεων του κόσμου, το οποίο ελέγχει απευθείας στον τόπο αγοράς τις προτιμήσεις των καταναλωτών για προϊόντα αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής αλλά και σοκολάτας.

Τι είναι το Sensobus
Το Sensobus είναι ένα μοναδικό και πλήρως εξοπλισμένο κινητό εργαστήριο οργανοληπτικής ανάλυσης,το το οποίο κυκλοφόρησε παγκοσμίως από τον Όμιλο Puratos το 2005. Έχει τη δυνατότητα να μετακινηθεί στα σημεία όπου οι καταναλωτές ψωνίζουν τρόφιμα και να φιλοξενήσει έως 250 άτομα την ημέρα. Κινείται σε διάφορες περιοχές αλλά και διαφορετικές χώρες και αφουγκράζεται τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε κάθε ήπειρο.
Αποτελείται από 8 μεμονωμένες καμπίνες εξοπλισμένες με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όπου οι καταναλωτές δοκιμάζουν και απαντούν στις ερωτήσεις που βλέπουν στις οθόνες του. Οι ειδικοί της Puratos συλλέγουν και αξιολογούν τα αποτελέσματα με σκοπό τη δημιουργία νέων λύσεων και προϊόντων στον τομέα των πρώτων υλών.

Το Sensobus στην Ελλάδα
Το Sensobus φιλοξενήθηκε για δύο ημέρες στο parking του Mega AB στην Αττική. Εκεί οι καταναλωτές το επισκέφτηκαν πριν και μετά τις αγορές τους, δοκίμασαν και αξιολόγησαν τα προϊόντα που τους προσφέρθηκαν. Στόχος ήταν να αναλυθούν καλύτερα τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, ώστε να δοθούν οι κατάλληλες κατευθύνσεις για τη δημιουργία νέων ποιοτικότερων και γευστικότερων προϊόντων, που να αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές τάσεις και συνήθειες.

Διαβάστε ακόμη

Μία πλατφόρμα δίνει online διέξοδο σε αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία

10 τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προζύμι εκτός από ψωμί

Ανακαλύφθηκε επιτέλους γιατί το προζύμι είναι διαφορετικό κάθε φορά