Δώσε σε έναν δημιουργικό άνθρωπο, το πιο απλό πράγμα και θα σού κάνει…παπάδες! Τρανταχτό παράδειγμα η νέα διαφημιστική καμπάνια των KFC, όπου κομμάτια τηγανητού κοτόπουλου μεταμορφώνονται σε εκρήξεις από εκτόξευση πυραύλου, καπνό αγωνιστικού αυτοκινήτου και επιθετική φωτιά.

KFC-Hong-Kong-Hot-Spicy-1

«Μα πώς τα σκέφτονται όλα αυτά;», θα αναρωτιέσαι σίγουρα και εσύ. Όλα ξεκίνησαν ένα βράδυ στα γραφεία της εταιρίας Ogilvy & Mather που κρύβεται πίσω από πολλές διαφημιστικές καμπάνιες των KFC πάνω από έναν κουβά με τηγανητό κοτόπουλο. «Καθίσαμε ένα βράδυ στο γραφείο τρώγοντας KFC, σκεφτόμενοι πως θα μπορούσαμε να δείξουμε την καυτή αίσθηση χωρίς το κλισέ των ανθρώπων με δάκρυα που κυλούν στα μάτια τους ή με τις γλώσσες τους έξω. Έτσι, κοιτάξαμε το προϊόν από πιο κοντά και τελικά συνειδητοποιήσαμε πως το τηγανιτό κοτόπουλο έμοιαζε πολύ και με κάτι άλλο…», εξηγεί ο δημιουργικός διευθυντής της εταιρίας, Τζον Κοέι.

KFC-Hong-Kong-Hot-Spicy-3

Ύστερα από αρκετά αξημέρωτα βράδια μπροστά από μια οθόνη και με τη βοήθεια των καλύτερων επαγγελματιών στον τομέα του ρετούς, την εταιρεία «Illusion CGI Bangkok», κατάφεραν να πετύχουν το αποτέλεσμα που βλέπουμε. «Αυτοί οι τύποι φωτογράφησαν το κοτόπουλο με ειδικό φωτισμό και δουλέψαμε μαζί για το κάνουμε το τηγανητό κοτόπουλο να μοιάζει με έκρηξη. Ήταν δύσκολο αλλά διασκεδαστικό… Μελετήσαμε πολλές εκρήξεις, πάρα πολλές», λέει ο Κοέι.

Το άρθρο της εβδομάδας