Έρευνα του ELTRUN/ΙΕΛΚΑ για το  Ηλεκτρονικό Εμπόριο δείχνει διπλασιασμό των Ελλήνων online καταναλωτών λόγω κορωνοϊού σημειώνοντας ότι αυξήθηκαν έως 10 φόρες οι on-line παραγγελίες στα ηλεκτρονικά σούπερ-μάρκετ.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τις παραγγελίες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ η αύξηση των καταναλωτών είναι οκταπλάσια, αφού 8% του πληθυσμού, που έχει παραγγείλει online τις τελευταίες ημέρες σε σχέση με κάτω του 1% που ήταν το 2019. Τώρα, όσον αφορά την έρευνα της Convert Group, ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 307% στην αξία  των online αγορών στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο στην Ελλάδα, ανάπτυξη την οποία οι εκτιμήσεις της Convert Group εκτιμούσαν να συμβεί την επόμενη 5ετία.

Το καλάθι της νοικοκυράς
Συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2020 φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό «καλάθι του νοικοκυριού» περιέχει σε αξία  κατά 30% φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, φρέσκο κρέας και ψάρι. Επίσης η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού για το πρώτο τρίμηνο του 2020 εκτοξεύτηκε στα 101 ευρώ (περιλαμβανομένου του ΦΠΑ), από 88 ευρώ  που ήταν το 2019. Στην αύξηση της μέσης αξίας της online παραγγελίας έχει συνεισφέρει μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη αγορών σε προϊόντα καθαρισμού που αναπτύχθηκε 169% στο πρώτο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Σημειώνεται τέλος, πως μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία  online αγορών στην περίοδο της καραντίνας υπάρχει ανάπτυξη 1.234% σε αλεύρι και σιμιγδάλι, 614% σε ρύζι και όσπρια, 540% σε καλλυντικά περιποίησης σώματος, 509% σε ζυμαρικά, 468% σε φαρμακευτικά προϊόντα προσωπικής προστασίας (γάντια, μάσκες, καθαρό οινόπνευμα), 447% σε κονσέρβες, 436% σε κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά, 431% σε κατεψυγμένες πίτσες και τέλος, 427% σε χαρτικά είδη καθαρισμού.

Διαβάστε ακόμη:
Κορωνοϊός: Μεγάλη ζήτηση για σκληρό σιτάρι, ρύζι και οπωροκηπευτικά

Κορωνοϊός – Φινλανδία: Σε σούπερ μάρκετ οι πόρτες ανοίγουν με τον αγκώνα!

Και η μπίρα «θύμα» του κορωνοϊού