Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η τελευταία Ημερίδα και Γευστική Δοκιμή της ΕΔΟΑΟ για το δεύτερο έτος του Προγράμματος «Ενημέρωση στα Κράτη Μέλη για τους Οίνους ΠΟΠ – ΠΓΕ και την λελογισμένη κατανάλωση οίνων με χώρες στόχους Ελλάδα και Γερμανία», το οποίο είναι συγχρηματοδοτούμενο από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες που σημειώθηκαν μέσα στην ημέρα, την Τετάρτη 26 Ιουλίου, πλήθος οινόφιλων έδωσαν ραντεβού στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι. Μεταξύ των επαγγελματιών του χώρου και των φίλων του κρασιού, βρέθηκαν και οι καλεσμένες της Διεπαγγελματικής από την Γερμανία, MW Romana Echensperger, και η influencer Bianca Murthy.

Στην εκδήλωση μίλησαν ο κ. Κώστας Ευσταθίου, πρόεδρος ΕΔΟΑΟ, ο Γρηγόρης Μιχαήλος, Dip WSET και ο Άρης Σκλαβενίτης, 3 φορές βραβευμένος sommelier. Μετά το τέλος των ομιλιών οι παρευρισκόμενοι πέρασαν στον χώρο της γευσιγνωσίας που πραγματοποιήθηκε στον κλειστό χώρο του Μηχανουργείου. Τραπέζια και lightboxes με τις καταχωρήσεις τις καμπάνιας ENOS είχαν στηθεί και στον προαύλιο χώρο δίνοντας στους καλεσμένους την επιλογή να απολαύσουν ένα ποτήρι κρασί στον εξωτερικό χώρο, με μουσική υπόκρουση από τον DJ της βραδιάς.

Τα κρασιά παρουσιάστηκαν με καλυμμένες τις ετικέτες τους, βάσει των οδηγιών του προγράμματος και ήταν ταξινομημένα ανάλογα με την οινική περιοχή από την οποία προέρχονται. Οι καλεσμένοι είχαν ως οδηγό την λίστα που τους είχε μοιρασθεί κατά την είσοδό τους στον χώρο, στην οποία μπορούσαν να βρουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε κρασιού όπως τον τύπο, το χρώμα την ποικιλία, την περιοχή από την οποία προέρχονται και το έτος παραγωγής. Τα ίδια στοιχεία βρίσκονταν αναρτημένα και σε stands σε κάθε τραπέζι. Τα ποτήρια γέμιζαν και η «τυφλή» γευστική δοκιμή συνεχίστηκε μέχρι αργά το βράδυ.

Η σειρά δράσεων στις χώρες – στόχους, Ελλάδα και Γερμανία, ολοκληρώθηκε στην Τεχνόπολη για το δεύτερο και τελευταίο έτος του προγράμματος. Έχουν προηγηθεί πολλοί ενδιάμεσοι σταθμοί, όπως η Κολωνία, το Μόναχο, το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, η Γουμένισσα, το Λουτράκι και η Δράμα, με συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, διοργάνωση συνεντεύξεων Τύπου, masterclasses, γευστικές δοκιμές, VIP γεύματα με influencers και ομιλίες. Η ενημερωτική καμπάνια ENOS συνεχίζεται μέχρι τις 31 Αυγούστου, με ενημερωτικά σποτ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, με παρουσία στα social media, και με έντυπες και digital καταχωρήσεις σε περιοδικά, αλλά και podcasts και webinars αφιερωμένα στους οίνους ΠΟΠ και ΠΓΕ.