Στην τελετή απονομών των Retail Business Awards 2023 η αλυσίδα καταστημάτων My Market διακρίθηκε για την πολιτική της και για τη σταθερή επιχειρηματική της δράση και πορεία τόσο για το 2023 όσο και σε βάθος χρόνου. Συγκεκριμένα, η εταιρεία METRO (My market & METRO Cash & Carry) απέσπασε τις εξής 5 διακρίσεις:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία RETAILER LAST MILE STRATEGY για τη συνεργασία των My market με τη Skroutz, καθώς η συνεργασία ενός supermarket με ένα marketplace αποτελεί καινοτομία για την ελληνική online αγορά.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία CSR RETAIL STRATEGY για την ανακύκλωση ρούχων στα My market σε συνεργασία με το SKIP και την FABRIC REPUBLIC. Είναι μάλιστα αξιοσημείωτο πως μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί περισσότεροι από 10 τόνοι υφασμάτων και ενδυμάτων.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία DIGITAL BUSINESS TRANSFORMATION για τη δημιουργία της ενιαίας πλατφόρμας METRO Connect. Η διαδικτυακή αυτή πύλη προσφέρει στους χρήστες-συνεργάτες της αλυσίδας να ανταλλάσσουν σημαντικές πληροφορίες με τα διάφορα τμήματα της εταιρείας και με τους προμηθευτές έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και απρόσκοπτη μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία RETAILER MARKETING TEAMS OF THE YEAR για το marketing plan των My market κατά τη διάρκεια του 2023. Η διαφημιστική πολιτική της εταιρείας με στρατηγικό σχεδιασμό σε 360° επίπεδο, κατάφερε να αυξήσει το brand awareness και συνακόλουθα τον συνολικό αριθμό των πωλήσεων.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία RETAIL LOGISTICS PROJECT για το νέο ανακαινισμένο Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος και όλες τις καινοτομίες που εφαρμόστηκαν στις εγκαταστάσεις του.

Να σημειωθεί πως τα Retail Business Awards αποτελούν τον μακροβιότερο θεσμό της ελληνικής αγοράς που διακρίνεται για το υψηλό επίπεδο συμμετοχών διαχρονικά.